וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה: 5 רכבים נשרפו באבו גוש ועין נקובא לצד כתובות "גירוש לערבים"

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 9:14

הרכבים עלו באש סמוך לאזורי מגורים והמשטרה הוזעקה למקום. לא דווח על נפגעים אך נזק כבד נגרם למכוניות שנשרפו כליל. בזירות נמצאו כתובות "עם ישראל חי" ו"די לפיגועים - גירוש לערבים". שוטרים סרקו באזור אחר מעורבים במעשה וחקירה נפתחה

זירת הצתה בקריית מוצקין, 28 באוקטובר 2022/מד"א

חמישה רכבים נשרפו הלילה (שישי) באבו גוש ובעין נקובא, סמוך לירושלים. המשטרה הוזעקה לזירות ועלה חשד להצתה מכוונת על רקע לאומני ופעולת "תג מחיר". למקום הגיעו לוחמי כיבוי אש שכיבו את הדליקות. נזקים כבדים נגרמו לרכבים אך לא דווח על נפגעים. שוטרים סרקו באזור אחר מעורבים במעשה וחקירה נפתחה.

הדיווח על המקרה התקבל במוקד 100 של המשטרה בשעות הלילה המאוחרות. הרכבים עלו באש סמוך לאזורי מגורים ובזירות רוססו כתובות "די לפיגועים גירוש לערבים" ו"עם ישראל חי".

מהמרכז לנפגעי גזענות נמסר: "שוב קמו אזרחי ישראל הגרים בבעין נקובה ואבו גוש ללילה שחור שבו הזכירו להם בפעם המי יודע כמה שהם אזרחים סוג ב' פה. אנחנו רואים קשר ישיר בין קואליציית ההסתה המתגבשת לבין התרת דמם של אזרחי ישראל הערבים ומצפים כי ראש הממשלה המיועד יהיה ראש ממשלה של כולם. על ראש הממשלה לגנות פעולות תג מחיר ולוודא שהמשטרה והשר לביטחון פנים החדש יפעלו בנחישות למצות את הדין עם הפורעים".

מכוניות הוצתו סמוך לירושלים. דוברות משטרת ישראל
מכוניות הוצתו סמוך לירושלים/דוברות משטרת ישראל
חשד לתג מחיר סמוך לירושלים. דוברות משטרת ישראל
חשד לתג מחיר סמוך לירושלים/דוברות משטרת ישראל
מכוניות הוצתו סמוך לירושלים. דוברות משטרת ישראל
מכוניות הוצתו סמוך לירושלים/דוברות משטרת ישראל
חשד לתג מחיר סמוך לירושלים. דוברות משטרת ישראל
חשד לתג מחיר סמוך לירושלים/דוברות משטרת ישראל

בחודש מאי עשרות כלי רכב ניזוקו ועל כמה בתים רוססו כתובות בנוסח "יהודים תתעורר" ו-"דאי להעסיק רוצחים" כשלידן מגן דוד בכפר ג'סר א זרקא שמצפון לקיסריה. בחלק מהמכוניות נוקרו הצמיגים. האירוע התרחש בשכונה הדרומית של הכפר, בעיקר לצד בתי המשפחות הסמוכים לסוללה המפרידה בין קיסריה לבין ג'סר א זרקא. בכפר מזכירים כי אירוע דומה התרחש לפני שלוש שנים.

ראש המועצה המקומית ג'סר א זרקא, שייח' מוראד עמאש, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו מגנים בתוקף את המעשה ומבקשים מהמשטרה ומכוחות הביטחון שיתפסו את הגזענים האלה, שגורמים לנזק כבד. שוחחתי הבוקר עם מפקד תחנת המשטרה בסאם עליאן, ושוטרים שכבר הגיע לזירה בודקים את המעשה ועושים את עבודתם ביחד עם גורמי ביטחון נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully