וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת חמישית נגד הפסיכותרפיסט מהשרון החשוד בעבירות מין במטופלות

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 14:29

תושבת השרון, כבת 40, הגישה היום תלונה בגין מעשים מגונים נגד יריב כהן, פסיכותרפיסט בן 50 מאבן יהודה, החשוד שתקף מינית נשים שהגיעו אליו לטיפול, ואף אנס אחת מהן. כהן נעצר בשבוע שעבר לאחר שהוגשה נגדו תלונה על ידי אחת מהמטופלות שלו, שטענה שתקף אותה במהלך טיפול

תושבת השרון, כבת 40, הגישה היום (רביעי) תלונה בגין מעשים מגונים נגד הפסיכותרפיסט מאבן יהודה, יריב כהן, החשוד בעבירות מין כנגד נשים שהגיעו אליו לטיפול. זוהי המתלוננת החמישית נגד כהן.

על פי החשד, כהן, בן 50, תקף מינית כמה ממטופלותיו ואף אנס אחת מהן. החקירה בעניינו החלה לאחר שהוגשה תלונה על ידי אחת המטופלות, תושבת האזור, בגין עבירות מין שביצע בה. על פי החשד, הוא תקף את האישה בעת שהגיעה אליו לקבלת טיפול.

הפסיכותרפיסט החשוד בעבירות מין, יריב כהן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
הפסיכותרפיסט יריב כהן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בחודש אוגוסט גזר בית משפט השלום בירושלים יותר משלוש שנות מאסר בפועל על יובל כרמי, הפסיכולוג לשעבר שהורשע בעבירות מין בשתי מטופלות שלו. כמו כן הוא קיבל תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצויים לנפגעות בסך 130 אלף שקלים.

קים ארד, אחת מקורבנותיו, הגיבה לגזר הדין ואמרה: "אני מבינה שזה עונש תקדימי וזה לא מובן מאליו במציאות הנוכחית". לאחר מתן גזר הדין כרמי מירר בבכי באולם, ואמר: "מתנצל ומקווה שלא ייפגעו עוד אנשים. שלא יקרו מקרים כאלה. אין לי מה להגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully