וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה לאנדרדוג: הפוליטיקאים מגיבים על ניצחון סעודיה על ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 15:20

אחרי ההפסד המפתיע של הנבחרת של מסי, מיהרו גם הפוליטיקאים חובבי הכדורגל להגיב לתוצאת המשחק הסנסציוני. "הפועל פ"ת, תאמיני בעצמך", צייץ גנץ; "קדימה אום אל-פחם לליגת העל", כתב ראש העיר של הקבוצה. ח"כ מהאופוזיציה: "עם הרבה אמונה גם אנחנו ננצח ונחזור בקרוב"

פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, מדווח לפני משחק הפתיחה של מונדיאל 2022/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

אפילו הפוליטיקה הישראלית לא הצליחה להתעלם היום (שלישי) מסנסציית המונדיאל, שרק החל, לאחר שנבחרת ארגנטינה של מסי פתחה את דרכה בגביע העולמי עם הפסד 2:1 לסעודיה, אחת הנבחרות החלשות בגביע העולמי.

"ערב הסעודית מובילה על מסי. הפועל פתח תקווה, תאמיני בעצמך", צייץ שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שהינו אוהד של הקבוצה הישראלית.

ולדימיר בליאק, חבר כנסת מסיעת יש עתיד, התייחס למשחק הסנסציוני וצייץ גם הוא, תוך שהוא רומז להפסד של גוש השינוי בבחירות האחרונות: "עם הרבה אמונה, נחישות, הקרבה וגם חוכמה אפשר לחזור מפיגור גם מול מסי ולנצח. גם אנחנו נחזור וננצח. בקרוב".

יו"ר תע"ל אחמד טיבי כתב: "איזה ניצחון נפלא של נבחרת סעודיה על ארגנטינה. הופעה נהדרת, הקרבה, קרב וניצחון. הקהל הסעודי הוא השחקן ה-12. סנוורת את כל העולם".

גם ראש העיר אום אל-פחם ד"ר סמיר מחאמיד הגיב למשחק: "נמצא בסיור לימודי של ראשי רשויות בשוויץ ועקבנו מקרוב אחרי תוצאת המשחק. נקרעתי בין אהבתי למסי לרצון שסעודיה תנצח. התובנה: קדימה אום אל פחם לליגת העל".

עוד בוואלה!

הסנסציה הגדולה אי פעם במונדיאל? ארגנטינה הפסידה 2:1 לערב הסעודית

לכתבה המלאה

המשחק הסנסציוני הינו ההפסד הראשון של ארגנטינה אחרי 36 משחקים רצופים שבהם היא לא נכנעה. היא גם ספגה שני שערים לראשונה מאז קיץ 2021 וזה קרה לה דווקא במשחק החשוב מכולם, בו היא סומנה כפייבוריטית ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully