וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודף אחרי המחבל - ויורה בו: תיעוד חדש מפיגוע בירושלים לפני שנה בדיוק

21.11.2022 / 20:00

המשטרה פרסמה צילומים ממצלמת הגוף של השוטר שרדף אחרי המחבל שרצח את אליהו קיי, ופצע ארבעה בני אדם נוספים. לפני שבועיים הוענקו עיטורים לשוטרים שהיו מעורבים באירוע וניטרלו את המפגע. "הרגשתי את שריקות הכדורים"

בווידאו: תיעוד של קרב היריות ממצלמות הגוף של השוטרים מהפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פרסמה הערב (שני) תיעוד מפיגוע הירי שאירע בירושלים לפני שנה בדיוק, שבו נרצח אליהו קיי. בסרטון ממצלמות הגוף ניתן לראות את השוטרים רודפים אחרי המפגע, פאדי אבו שחידם, בן ה-42 במזרח ירושלים, ויורים בו למוות אחרי קרב יריות. באירוע נפצעו שני בני אדם נוספים קשה וקל ושני שוטרים.

לפני שבועיים הוענקו עיטורי מופת לשוטרים שירו במחבל בתום קרב יריות. העיטורים הוענקו לפקד סוקראט סובח, רס"ר ענת אמקייס ורס"ר איילה צהיינך שנפצעה בפיגוע. בנוסף, גם שוטרי מחוז ירושלים, לרס"מ אורנית שפרקר שוטרת תגבור המשרתת כיום במחוז דרום, ולסמ"ר ירין בלקר לוחם במג"ב ירושלים, קיבלו עיטורים על נחישותם ואומץ ליבם.

תיעוד קרב היריות ממצלמות האבטחה וממצלמות הגוף של השוטרים בפיגוע ירי הרצחני בעיר העתיקה בירושלים 21.11.22. משטרה, מערכת וואלה!
רגע הירי במחבל/מערכת וואלה!, משטרה

פקד סוקראט סובח קצין במחוז ירושלים שפיקד בשטח על השוטרים והלוחמים בעת קרב היריות שיחזר את מהלך האירועים בפיגוע. "הייתי ביומן ואז שמעתי דיווח קצר של שוטרת בקשר על ירי. באותו רגע יצאתי בריצה. תוך כדי שאני מתקדם אני שומע את היריות והצעקות של האנשים", סיפר. "עליתי לכיוון רחוב השלשלת וממש בכניסה לסמטה שוטרים עמדו ותפסו מחסה במקום. חברתי לכוח במקום, צעקתי ושאלתי את השוטרים איפה המחבל ותוך כדי אני שומע את היריות ומרגיש את השריקות של הכדורים".

"ביקשתי מהחבר'ה לבוא אחרי והתקדמנו בסמטה. תוך כדי שאני מתקדם אני מרגיש את השריקות של הכדורים, שולף את האקדח ויורה. התקדמתי יחד עם שתי השוטרות שהתחילו לנהל את הלחימה לפני מול המחבל", המשיך קצין המשטרה. "זיהיתי בלתי מעורבים שנקלעו לסיטואציה בתוך הסמטה וצעקתי להם 'לשכב משטרה'. תוך כדי יריות אנשים נענו להוראות, שכבו והתרחקו מהמקום. המחבל באותו רגע התקדם לכיוון שלנו והמשכנו לנהל לחימה משני הכיוונים עד שהצלחנו לנטרל את המחבל".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully