וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפי פז הותקפה ונפצעה בראשה: "דחפו אותי בכוח ועפתי לאחור - היה הרבה דם"

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 21:09

פז, פעילה נגד מבקשי מקלט בתל אביב, הותקפה על פי החשד באירוע של עמותת אליפלט למען ילדי פליטים. ככל הנראה התפתח במקום עימות בינה לבין המשתתפים - שהלמו בחזה שלה, עד שנפלה ונפצעה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה

בווידאו: שפי פז הותקפה ונפצעה/שימוש לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

שפי פז, פעילה נגד מבקשי מקלט בתל אביב, הותקפה על פי החשד ביום שישי באירוע של עמותת אליפלט בחוות שלם. לאחר שהגיעה להפגין נגד פעילות העמותה למען ילדי פליטים התפתח עימות בינה לבין הנוכחים באירוע, במהלכו לפי החשד דחפו אותה - והיא נפלה ונפצעה בראשה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

העמותה ערכה במתחם שבפארק אריאל שרון פסטיבל מוזיקה בשם "בקצב הלב", כשהרווחים ממכירת הכרטיסים הוקדשו לקידום מטרותיה. פז מפגינה ומנסה לשבש אירועים מסוג זה על בסיס קבוע יחד עם שותפיה ב"חזית לשחרור דרום תל אביב" במסגרת מאבקם נגד אוכלוסיית מבקשי המקלט. בעבר הוגשו נגדה כמה כתבי אישום בגין ריסוס כתובות גרפיטי ופריצה לגן ילדים בנווה שאנן. העימות האחרון החל ככל הנראה לאחר שצילמה וקראה קריאות לעבר באי האירוע, חלקם נערים וילדים, שלטענתה נענו בגניבה של הרמקול שלה ובאלימות פיזית.

תקיפת שפי פז, פעילת החזית לשחרור דרום תל אביב,. רשתות חברתיות, אתר רשמי
"נפלה ונפצעה בראשה". שפי פז/אתר רשמי, רשתות חברתיות

"כשעושים ממך דמון, דמך מותר", כתבה פז בטוויטר, ותיארה את גרסתה לאירוע: "שישי בצהריים. חוות שלם. אירוע של עמותת אליפלט. אנחנו מוחים מולם עם שלטים ומוזיקה. הרוחות מתלהטות. לטפנית גונבת את הבידורית ובורחת. אני רודפת אחריה. הלטפנית מסרבת להרפות. לטפן מגיע בריצה ודוחף אותי בכוח בחזה. אני עפה לאחור ופותחת את הראש. הרבה דם. הלטפן צורח עליי ובורח".

מעמות אליפלט נמסר: "אנחנו נגד אלימות מכל סוג שהיא ולא נשתף פעולה עם פרובוקציות". בפוסט בפייסבוק שהעלו לאחר האירוע לא התייחסו לעימות: "איזה כיף היה, תודה שבאתם. תודה לכל האמנים שהתגייסו לטובת האירוע, תודה לדב הירוק. אמן ותמיד האהבה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully