וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של החיילת שהותקפה בחברון: "הוא הרים לה את הראש, נגח בה והכה עם מקל"

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 19:44

האם שחזרה את המקרה וסיפרה כי בתה לא הכירה את התוקף - אך מדובר בתושב האזור. היא הייתה מאוד נסערת ובכתה אבל ראינו שפיזית היא בסדר למעט חבלה באצבע", אמרה. "זה מבקר אחד מתוך 50 אלף מבקרים - צריך למצות איתו את הדין"

בווידאו: שבת של אלימות בחברון/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמה של החיילת שהותקפה אתמול (שבת) בקבר עתניאל בן קנז בחברון שחזרה את המקרה וסיפרה כי בתה לא הכירה את התוקף - אך מדובר בתושב האזור. "הוא הרים לה את הראש, נגח בה והתחיל להכות עם מקל", סיפרה. "היא הייתה מאוד נסערת ובכתה אבל ראינו שפיזית היא בסדר למעט חבלה באצבע".

חקירת המשטרה לאיתור החשוד בתקיפה נמשכת. "זה מבקר אחד מתוך 50 אלף מבקרים", אמרה האם. "יש לנו בעיה במדינה עם אלימות ואני כאמא לילדים מבינה שצריך לחנך אותם טוב יותר להימנע מאלימות. הבן אדם הזה אלים היום כלפי הבת שלי ומחר זה כלפי מישהי אחרת. צריך למצות איתו את הדין והוא צריך לדעת שלא מתנהגים ככה".

עימותים בין צה"ל לפלסטינים בחברון, 19 בנובמבר 2022. רויטרס
עימותים בין צה"ל לפלסטינים בחברון/רויטרס

מחר צפוייה החיילת לחזור לשירות. "היא ממשיכה הלאה, המפקדים שלה מאחוריה ואנחנו סומכים עליהם", אמרה האם. "אנחנו יודעים שהיא הולכת למקום טוב והם מחבקים אותנו. כולם מחפשים אחרי הבן אדם הזה שהתנהג בצורה כזאת".

במקביל לחקירת תקיפת החיילת, המשטרה עצרה צעירה בת 21, תושבת גוש עציון, בחשד שתקפה שוטרת בכניסה למערת המכפלה במהלך השבת ואיימה עליה. בית משפט השלום בירושלים הורה על שחרורה בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully