וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי החמיר את תנאי השחרור של מקורבו של בני שלמה

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 17:23

אייל נגר, יד ימינו של בני שלמה, וחמזה מילאד, הנחשבים לבכירים בארגוני פשיעה ונעצרו בחשד שתכננו חיסולים כחלק מהמלחמה ביניהם - שוחררו למעצר בית. עוד לפי קביעת בית המשפט, הם יורחקו מגדרה ודרומה - עד ליום שישי בשבוע הבא

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

אייל נגר, יד ימינו של בני שלמה, וחמזה מילאד, הנחשבים לבכירים בארגוני פשיעה ונעצרו בחשד שתכננו חיסולים כחלק מהמלחמה ביניהם, שוחררו למעצר בית - כך פסק היום (ראשון) בית המשפט המחוזי בבאר שבע. ההחלטה עומדת בניגוד לקביעת בית משפט השלום באשקלון, שפסק על שחרורם של השניים ללא תנאים.

על פי החלטת בית המשפט, השניים יישארו במעצר בית עד ליום שישי והם הורחקו מגדרה ודרומה - עד ל-2 בדצמבר. הם נעצרו ביום שישי האחרון על ידי המשטרה במרחב לכיש ונחקרו בתחנת אשדוד לאחר שעלה החשד שתכננו חיסולים במסגרת מלחמות ארגוני הפשיעה בדרום.

אייל נגר. אתר "פוסטה", אתר רשמי
הורחק מאזור הדרום, אייל נגר/אתר רשמי, אתר "פוסטה"

לאחר מעצרם של השניים המשטרה המרחב מסרה כי עיקר פעילותה מתמקד במאבק המתמשך בין ארגוני הפשיעה "במציאות דינמית ומשתנה של מאזן הכוחות היריבים", כאשר המאמץ המרכזי מוקדש לסיכול הניסיונות לפגוע בחיי אדם, בעיקר בחייהם של חפים מפשע.

בית המשפט הורה בשבוע שעבר לשחרר למעצר בית את החשוד המרכזי ברצח שלמה, על רקע הקשיים בחקירת הפרשה. עמו צפוי להשתחרר גם חשוד נוסף, יתר החשודים בפרשה כבר שוחררו. עם זאת, המשטרה ביקשה לעכב את שחרור השניים כדי שתוכל לערער על ההחלטה. גורמים במשטרה אומרים שהחשודים, המזוהים עם משפחת ג'רושי, בכל מקרה ימשיכו להיחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully