וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה כוסתה לבן: שלגים בגובה של כשני מטרים פקדו את ניו יורק

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 5:48

סופת שלגים היסטורית פקדה אזורים נרחבים בניו יורק, כשסבב נוסף עושה את דרכו למדינה. הרשויות ביקשו מהתושבים להישאר בבתיהם, סגרו כבישים וביטלו טיסות, בסוף השבוע שלפני חג ההודיה. ראש עיריית באפלו שרגילה לשלגים כבדים אמר בראיון כי מדובר בסופה חזקה יותר מהרגיל

סופת שלגים בניו יורק. 19 בנובמבר 2022/רויטרס

סופת שלגים היסטורית פקדה אתמול (שבת) את מערב מדינת ניו יורק וכיסתה אזורים נרחבים בכמעט שני מטרים של שלג. הסופה, גרמה בין היתר גם לסגירת כבישים, איסור על נהיגה וביטול טיסות בסוף השבוע שלפני חג ההודיה. כמו כן, שירות מזג האוויר הלאומי התריע כי סבב נוסף של שלג כבד צפוי לחזור לאזור באפלו שבמזרח המדינה במוצאי השבת לפי שעון מקומי.

בשבת אחר הצהריים, מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול הצביעה על מוכנות המדינה לסערות ואמרה שהצוותים פועלים ללא לאות לניהול המצב. "זה המאמץ שקיבצנו יחד: הבאת משאבים, אנשים וציוד מכל רחבי מדינת ניו יורק. הצלחנו למנוע טרגדיות רבות", אמרה.

סופת שלגים בניו יורק. 19 בנובמבר 2022. רויטרס
סופת שלגים היסטורית פקדה את מערב מדינת ניו יורק. תיעוד מסופת השלגים/רויטרס
סופת שלגים בניו יורק. 19 בנובמבר 2022. רויטרס
הסופה כיסתה אזורים נרחבים בכמעט שני מטרים של שלג. תיעוד מסופת השלגים/רויטרס

עוד אמרה הוצ'ול כי היא מכפילה את מספר חברי המשמר הלאומי של ניו יורק באזורים מסוימים בכדי שיוכלו לבדוק את מצבם של התושבים ולעזור בפינוי השלג. כמו כן, היא הודתה לתושבי מערב ניו יורק על שהפסיקו את רוב התנועה בכבישים המהירים ועל שנשארו בבתים עוד לפני שהשלג התחיל לרדת, מה שלדבריה עזר למנוע תאונות, להגן על חיי אדם ולהבטיח שהכבישים בטוחים ופנויים לשירותי החירום.

סופת שלגים בניו יורק. 19 בנובמבר 2022. רויטרס
העיר יכולה לחזור ל-"תחושה כלשהי של נורמליות" עד יום שני או שלישי. תיעוד מסופת השלגים/רויטרס
סופת שלגים בניו יורק. 19 בנובמבר 2022. רויטרס
"הרבה יותר שלג ממה שיורד בדרך כלל". תיעוד מסופת השלגים/רויטרס

ראש עיריית באפלו, ביירון בראון, אמר ל-CNN אתמול, בעוד העיר שלו רגילה לשלג כבד, כי בסופת השלגים הנוכחית יש "הרבה יותר ממה שיורד בדרך כלל". עוד הוא הוסיף כי העיר יכולה לחזור ל"תחושה כלשהי של נורמליות" עד יום שני או שלישי, בהנחה שהסופה הקשה ביותר תעבור עד יום ראשון. "השלג ירד מהר מאוד, רטוב מאוד, כבד מאוד", אמר.

סופת שלג שכזו לא נראתה בבאפלו כבר יותר מ-20 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully