וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריקן ניקול הגיעה לפלורידה - ונחלשה לסופה טרופית

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 13:18

ניקול פקדה את חוף המזרחי של פלורידה ב-3 בבוקר, עם רוחות בעוצמה של 120 קמ"ש שלאחר מכן נחלשו לעוצמה של 112 קמ"ש. מרכז ההוריקנים פירסם אזהרות מפני נחשול סופה

בווידאו: גלי ענק פוקדים את חופי פלורידה לקראת הוריקן ניקול/רויטרס

סופת ההוריקן ניקול נחלשה לסופה טרופית הבוקר (חמישי), זמן קצר לאחר שפקדה את החוף המזרחי של פלורידה עם גשמים עזים ורוחות חזקות, כך על פי דיווח של שירות מזג האוויר הלאומי של ארצות הברית. האזור עדיין מתאושש מהוריקן איאן שפקד את האזור בסוף ספטמבר. אזהרת הוריקן פורסמה באזור שכולל את מרכס החלל קנדי בקייפ קנאברל. אך הבוקר נחלש ההוריקן מקטגוריה 1 לסופה טרופית. הסופה נעה כעת לפנים היבשת.

ניקול הגיעה לחוף המזרחי של פלורידה ב-3 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי, עם רוחות בעוצמה של 120 קמ"ש שלאחר מכן נחלשו לעוצמה של 112 קמ"ש. מרכז ההוריקנים פירסם אזהרות מפני נחשול סופה לאורך כל החוף והזהיר כי הגלים עלולים לשטוף את החופים ולהציף גם אזורים נמוכים בתוך היבשת.

הסופה ניקול אינה צפויה להיות עוצמתית כמו הוריקן איאן שפקד את חופי פלורידה כסופה בקטגוריה 4 . עם זאת, לדברי הרשויות, ניקול עדיין מציבה איום משמעותי למבנים ותשתיות. הרשויות פתחו 15 מקלטים חירום ברחבי האזור. 600 חיילים של המשמר הלאומי נמצאים בכוננות, כמו גם 1,600 עובדי תשתית. יותר מתריסר בתי ספר נסגרו ועוד צפויים להיסגר בהמשך היום. נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו הודיע על הפסקת הטיסות המסחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully