וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: תינוקת בתוך תיק נזרקה לנהר - וניצלה על ידי שני דייגים

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 13:37

שני הדייגים ראו את התרמיל נזרק לנהר מגשר במזרח המדינה, ושמעו את התינוקת בוכה. הם משו אותה מהמים והעבירו אותה מיד לרשויות. היא נלקחה לבית חולים מקומי, ושם סיפרו כי היא במצב יציב, אך חבל התבור נחתך באופן "לא מקצועי"

יער הגשם קקמגה אוגוסט 2017. אורן נהרי, מערכת וואלה!
יער גשם/מערכת וואלה!, אורן נהרי

תינוקת בת כמה שעות נזרקה השבוע בתיק ישן מגשר לנהר בברזיל, וניצלה בזכות שני דייגים שמשו את התרמיל מהמים. על פי עדי ראייה, גבר זרק אותה לנהר קאפיבריבה סמוך לעיר סאו לאורנזו מאטה שבמזרח המדינה. הדייגים הצילו את התינוקת אחרי ששמעו אותה בוכה, אחד הדייגים, פדרו, סיפר כי הוא אמר לחברו להשתמש בחכה שלו, וכשהצליח להוציא את התרמיל מהמים גילה כי יש שם תינוקת בת יומה.

השניים קראו מיד לרשויות, ולקחו את התינוקת לבית חולים מקומי. שם דווח כי התינוקת נולדה שעות בודדות קודם לכן ושחבל התבור נחתך בצורה "לא מקצועית". לדברי גורמי רפואה, מצבה יציב והיא נותרה תחת השגחה במרכז הרפואי.

תינוקת נזרקה בתיק לנהר בברזיל וניצלה על ידי שני דייגים, ברזיל. daily mail, אתר רשמי
הדיווח על המקרה/אתר רשמי, daily mail

בברזיל החוק אוסר לעבור הפלה, והעונש על המעשה עלול להגיע לשלוש שנות מאסר. על אף שקיימת חקיקה שנועדה לסייע להורים להעביר את ילדם לאימוץ, אך עדיין קיימים מחסומים שמונעים זאת.

בשנת 2018 אירע מקרה דומה בברזיל, אז אמה זרקה את בתה התינוקת מגובה של כ-35 מטרים בצפון מזרח המדינה. התינקות סבלה ממכות קלות בלבד, ונלקחה על ידי הרשויות. על פי הדיווחים, האם סבלה מהפרעות נפשיות ומדיכאון.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully