וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון תודיע בשבוע הבא על המשך דרכה במרצ. הערכה: צפויה להתפטר

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 12:49

מרצ הדגישה כי "בכל מקרה גלאון תישאר בתפקידה לפחות עד סוף השנה ותמשיך לסייע ולפעול בענייני המפלגה". זאת, אחרי שבחודש יולי הכריזה כי היא חוזרת להתמודד על ראשות מרצ, זכתה ברוב קולות - ובבחירות ב-1 בנובמבר נותרה מתחת לאחוז החסימה

בווידאו: יו"ר מרצ, זהבה גאלון בסרטון פרידה לאחר תוצאות הבחירות/מרצ

יו"ר מרצ זהבה גלאון צפויה להודיע בשבוע הבא על המשך דרכה, בכינוס של הנהלת מרצ. במפלגה העריכו היום (חמישי) כי היא מתכוונת להתפטר, בעקבות תוצאות הבחירות בהן מרצ לא עברה את אחוז החסימה. ממרצ נמסר כי "בכל מקרה גלאון תישאר בתפקידה לפחות עד סוף השנה ותמשיך לסייע ולפעול בענייני מרצ".

בחודש יולי, גלאון הודיעה כי היא חוזרת ומתמודדת על ראשות מרצ נגד יאיר גולן. גלאון הנהיגה את מרצ בין 2012-2018 והייתה ח"כית מטעמה במשך 16 שנה, ובבחירות לראשות המפלגה שנערכו באוגוסט היא זכתה ברוב קולות ונהנתה מתמיכתם של רוב הח"כים שכיהנו אז והמנגנון המפלגתי.

יו"ר מרצ זהבה גלאון כנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
חוזרת הביתה? גלאון/ראובן קסטרו

בבחירות שנערכו ב-1 בנובמבר מרצ קיבלה רק 3.16% מהקולות ונותרה מתחת לאחוז החסימה. תחילה גלאון ביקשה להרגיע ואמרה לפעילי המפלגה, "זה עוד לא הזמן למסקנות ולסיכומים, יש לנו עד יום שלישי לעבור על אלפי פרוטוקולים של ועדת הקלפי כדי שכל קול ייספר. זאת ההזדמנות האחרונה שלנו לתקן. בואו נעשה את זה יחד", קראה.

מרצ הפעילה מערך מתנדבים לאיתור קולות נוספים שיעבירו את המפלגה את אחוז החסימה, אך ניסיון זה לא צלח. כשהתפרסמו תוצאות האמת הודתה גלאון, "תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, אסון למדינה, וכן, גם אסון אישי לי".

בשבוע שעבר חשב הכנסת פנה למפלגת מרצ וליו"ר הבית היהודי איילת שקד בדרישה להשיב יותר מ-15 מיליון שקלים, כל אחת, בגין חובות והלוואות שנטלו לצורך קמפיין הבחירות לכנסת ה-25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully