וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיטורים באמזון החלו: קיצוצים ביחידה של "אלכסה", בענן והגיימינג

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 20:38

עשרות עובדים קיבלו הודעה על פיטוריהם, כחלק מהכוונה של המנכ"ל, אנדי ג'סי, להקטין את הוצאות החברה. המהלך בענקית הטכנולוגיה היה בלתי נמנע, בעקבות מצב הכלכלה העולמית. עם זאת, טרם התברר כיצד הקיצוצים ישפיעו על עובדי החברה בישראל

בווידאו: מייסד אמזון ג'ף בזוס המריא לחלל/צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

הקיצוצים בחברת אמזון החלו אתמול (שלישי) ועשרות עובדים קיבלו הודעה על פיטוריהם ביחידה של העוזרת האישית "אלכסה", בפיתוח הענן ובגיימינג. זאת, כחלק מכוונתו של המנכ"ל, אנדי ג'סי, להקטין את ההוצאות החברה. עד כה המנכ"ל הצליח להימנע מהמהלך, אך בעקבות המצב הכלכלי והיחלשות החברה, זה היה בלתי נמנע.

שלשום דווח כי אמזון צפויה לפטר יותר מ-10 אלף עובדיםץ מדובר במהלך הפיטורים הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה, והוא צפוי להשפיע על הזרועות השונות שלה - בהם הטכנולוגית, הקמעונאית וזו של כוח האדם. לפי הדיווח, כוח האדם שיפוטר מהווה פחות מאחוז מכוח העבודה של ענקית הטכנולוגיה. טרם התברר כיצד המהלך ישפיע על 2,000 עובדי החברה בישראל.

אמאזון מודיעה שבכוונתה לפטר כ10,000 עובדים 14 בנובמבר 2022. רויטרס
חבילת אמזון/רויטרס

בשבוע שעבר הודיעה מטא שתפטר 11 אלף מעובדיה. הפיטורים הצפויים מצטרפים לפיטוריהם של כמעט 4,000 עובדים בטוויטר, הפעולה הראשונה שביצע הבעלים החדש אילון מאסק. בינתיים התברר להנהלת החברה כי חלק מהעובדים שפוטרו הם חיוניים להמשך הפעלת הפלטפורמה ולכן הצפי הוא כי חלקם יתבקשו לשוב למשרותיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully