וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שניצל מניסיון החיסול האיראני בגאורגיה: "איפשהו המתנתי לזה, ועדיין יש הלם"

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 15:10

איציק משה, שהיה היעד לפיגוע טרור של משמרות המהפכה בטיבילסי, אמר בשיחה עם וואלה! כי הוא "יודע שיש אנשים שלא אוהבים את מה שאני עושה". לדבריו, את המידע על המתרחש הוא קיבל מהתקשורת הישראלית, עד שקיבל שיחה מגורם מפתיע - הנשיא הרצוג: "הוא ביקש שאשמור על עצמי"

תיעוד טורקי של חבריי החולייה האיראנית עוקבים אחרי תיירים ישראלים, כפי שנקלטו במצלמות אבטחה. 3 באוגוסט 2022/רשתות חברתיות

איציק משה, היעד הישראלי לפיגוע טרור של משמרות המהפכה בגאורגיה, אמר היום (רביעי) כי הרעיון שגורם כלשהו ינסה להתנקש בחייו כבר עלה במוחו וכי למרות המקרה הרשויות טרם פנו אליו הם הנחיות מיוחדות. בשיחה עם וואלה! סיפר משה כי במידע על המתרחש נתקל לראשונה בדיווחים בתקשורת הישראלית, ומיד לאחר מכן קיבל שיחה מפתיעה מנשיא המדינה יצחק הרצוג.

המקרה נחשף אתמול על ידי כוחות הביטחון הגאורגיים, שסיכלו ניסיון של של איראן בשיתוף גורמים בכוח קודס, לבצע פיגוע טרור בטביליסי בירת גאורגיה נגד משה, אזרח ישראלי המתגורר במדינה ופועל בהיקף נרחב בהסברה ישראלית וקידום הקשרים בין המדינות.

לדבריו, הוא הוכה הלם כששמע על שהתרחש, אך אמר כי העובדה שהחיסול סוכל הייתה ודאי משמחת. "אני הרבה מאד שנים בתחום הזה, מחלק את הזמן שלי בין ישראל, גאורגיה, אלבניה ומדינות אחרות, ויודע שיש אנשים שלא אוהבים את מה שאני עושה. 90% מהזמן שלי אני עושה בהסברה למען ישראל וכתבות בעד ישראל ומאבק באנטישמיות. הכל על חשבוני. רק 10% מהזמן אני בעסקים פרטיים", סיפר.

איציק משה, היעד הישראלי לניסיון חיסול של איראן בגאורגיה, 16 בנובמבר 2022. ללא, אתר רשמי
איציק משה/אתר רשמי, ללא

"יכול להיות שבתת-מודע אני תמיד המתנתי לזה, שיום אחד יהיו תגובות בנושא", המשיך משה והדגיש כי לא היו עליו איומים בעבר. "בעצם מה שאני יודע זה מה שפורסם בארץ. זה כל המידע שהגיע אלי. עד אתמול אני לא ידעתי. ברור שיש המון פעילות ישראלית בגאורגיה אבל אני לא ידעתי על שום דבר שקשור אלי. כל הכבוד לגאורגים שסיכלו ואני לא יודע בדיוק מי עוד ואני מודה להם על כך".

עוד אמר משה כי עד כה לא פנו אליו עם הנחיות רשמיות. "אני מניח שבימים הקרובים יהיו שיחות אבל בינתיים שום דבר ובכלל, אם הייתי צריך לשנות זה בעבר, כשהאיום עוד היה באוויר, אבל היום המצב טוב יותר".

עוד בוואלה!

דיווח בגאורגיה: סוכל ניסיון איראני לחיסול ישראלי במדינה

לכתבה המלאה
מצעד של משמרות המהפכה של איראן בטהראן, 22 בספטמבר 2011. רויטרס
פעילות מעבר לגבולות איראן. משמרות המהפכה/רויטרס

הוא שיתף ברגע שקיבל את השיחה מהנשיא הרצוג ואמר: "איך שהנושא עלה לכותרות, הטלפון הראשון שאני קיבלתי היה מנשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג שכנראה מכיר את הפעילות שלי מהפעילות שלו בסוכנות היהודית והוא התקשר והביע תמיכה שהם גאים בעשייה שלי למען ישראל והוא ביקש שאשמור על עצמי והזמין אותי לפגוש אותו כשאגיע לארץ".

"זה היה מאד מעודד ומאד משמח לשמוע את זה מהאדם מספר אחד במדינה שמתקשר בקשר עם הפעילות שלי למדינה ותומך בפעילות. הגאורגים עשו כבר את העבודה שלהם הם דאגו לשלומי בזה שהם הצילו אותי. אני מאמין שהיום-מחר יהיה גם מפגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully