וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחמים שנטרלו את המחבל באריאל משחזרים: "יצאתי מהרכב - ויריתי"

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 18:22

טוראי י', טירון בשריון, היה בדרך לאזכרת שלום סופר שנרצח בפיגוע בחודש שעבר, כשלפתע זיהה את המחבל שרצח שלושה אנשים ופצע שלושה נוספים - וירה בו. למקום הגיע גם רב טוראי ה', לוחם בגדוד 51 של גולני שהיה בפעילות משותפת עם המשטרה: "זיהיתי את המחבל וחתרתי למגע"

בווידאו: החיילים שנטרלו את המחבל בפיגוע באריאל/צילום: דו"צ

הלוחמים שירו היום (שלישי) למוות במחבל שביצע את הפיגוע באריאל, שבו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו שלושה נוספים, שחזרו הערב את האירוע. טוראי י', טירון בשריון, היה בדרך לאזכרת שלום סופר, הבוס שלו לשעבר, שנרצח בפיגוע בחודש שעבר, כשזיהה את המחבל. "יצאתי מהרכב ויריתי בו", הוא סיפר. רב טוראי ה', לוחם בגדוד 51 של גולני שהיה בפעילות משותפת עם המשטרה, הוזעקו גם הוא למקום: "זיהיתי את המחבל וחתרתי למגע".

נריה קתוע, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת הפיגוע, סיפר כי תחילה, חשב שמדובר בכלל בתאונת דרכים. "פתאום אני רואה שיש פקק, עוד לא הבנתי שזה אירוע מתגלגל. אני גם מטפל וגם פתאום אני מסתכל ורואה רכב פגוע בצד, מישהו מוטל על הכביש, מסתבר לי שזה למעשה אותו מחבל שנורה על ידי כוחות צה"ל", סיפר הפרמדיק, " כל הפגיעות של הפצועים היו מאוד קשות, באזור פלג גוף עליון, מקום שיכול להיות קטלני. פינינו אותם לניידת, ותוך כדי נסיעה, עוצר אותי חובש של מגן דוד ואומר לי 'יש לנו פה פצוע זה עוד פיגוע'. עצרנו בצד למרות שיש פצוע באוטו, ראיתי שמדובר בפצוע עם פגיעת חזה, והמסכנו לבית החולים,.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מחבל מהפיגוע באריאל נוטרל 15 בנובמבר 2022. TPS
ירי הלוחמים במחבל סמוך לאריאל/TPS

אודליה שחף, חובשת מתנדבת במד"א, סיפרה כי נסעה לעבודה כשקיבלה קריאה לאירוע. "ירדתי לסייע לפצוע, ראיתי פצוע במצב אנוש כתוצאה מהתאונה, עוד לא הבנו שמדובר בפיגוע" סיפרה שחף, "פתאום רץ לעברנו אדם עם סכין, שים צעקו 'מחבל, מחבל', רצתי להסתתר. חאיר רגע הגיע אלי בן אדם עם קרע
בבית החזה ואמר לי 'דקרו אותי', הושבתי אותו לצד הכביש ועצרתי לו את הדימום עם הידיים שלי"

שחף המשיכה ותיארה כיצד במהלך הטיפול בפצוע, נסע לעברה במהירות רכבו של המחבל. "הוא פשוט פירסס וחזר חזרה לכיוונו, פגע בעוד כמה רכבים, ואז הוא בעצם נורה". עוד הוסיפה החובשת ותיארה את האירוע כמו "סרט אימה".

בפיגוע נרצחו מיכאל לדיגין, בן 36 מבת ים ותמיר אביחי, בן 50, מקריית נטפים שבשומרון. אביחי הותיר אחריו שישה ילדים, חמש בנות ובן בגילאים 12 עד 29. זהות הנרצח הנוסף טרם הותרה לפרסום. כמו כן, בפיגוע נפצעו שלושה בני אדם נוספים כשאחד מהם במצב אנוש.

תמיר אביחי שנרצח בפיגוע באריאל. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
תמיר אביחי, נרצח בפיגוע באריאל/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה
מיכאל לדיגין, הנרצח בפיגוע באריאל. באדיבות המשפחה
מיכאל לדיגין, נרצח בפיגוע באריאל/באדיבות המשפחה

המחבל, מחמד מראד סאמי צ'יף, בן 18 ותושב הכפר חארס, יצא למסע ההרג בסביבות השעה 10:00 בבוקר . תחילה, דקר מאבטח בזמן בדיקה בכניסה לעיר ומשם המשיך לתחנת הדלק "טן", שם דקר עוד שני בני אדם. בהמשך, יצא מהרכב, גנב מכונית אחרת, הסתובב ונסע נגד כיוון התנועה, אז פגע במכונית אחרת ופצע נוסעים נוספים. אחרי הפגיעה, ניסה לברוח מהמקום, אז ירו בו למוות כוחות צה"ל. צ'יף החזיק בהיתר עבודה לאזור התעשייה באריאל. לא היה לו רקע ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully