וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהמשלוח מתקרר: מאבטח במשרד ראש הממשלה תקף שליח וולט

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 7:50

מאבטח בן 25 במשרד רוה"מ תקף שליח וולט שהגיע ללא תעודה מזהה. לפי כתב האישום, לאחר שבקשת השליח להעביר את המשלוח סורבה החל לצעוק במקום, ובתגובה תקף אותו המאבטח. "כתוצאה מהאירוע נגרם לשליח חבלה חמורה", נכתב באישום

שליח וולט תל אביב. יח"צ,
מאבטח במשרד ראש הממשלה הואשם בתקיפת שליח "וולט". שליח וולט בתל אביב/יח"צ

מאבטח בן 25 במשרד ראש הממשלה הואשם בתקיפת שליח "וולט" לאחר ויכוח שפרץ בין השניים. המקרה התרחש בחודש דצמבר 2021, והחל כשבקשתו של השליח להעברת המשלוח לאחת העובדות במשרד סורבה מאחר ולא הציג תעודה מזהה. אז, החלו צעקות שהסתיימו בתקיפה. באישום נכתב, "כתוצאה מהאירוע נגרם לשליח חבלה חמורה; שבר בצלע, שפשופים בלחי ומעל האף ונפיחות מעל גבה עליונה ונפיחות ורגישות באצבע".

לפי כתב האישום, התבקש השליח בהצגת תעודת זהות לטובת העברת המשלוח, אך מאחר ולא הייתה בידו תעודה, הוא יצר קשר טלפוני עם העובדת שהזמינה את החבילה בכדי לבקש ממנה לצאת ולקבלה - פעולה המנוגדת לנהלי האבטחה. כשהבין השליח כי גם כך לא יוכל להעביר את המשלוח, הוא פתח בצעקות על המאבטחת שהייתה בכניסה למבנה. אז, הגיע המאבטח בן ה-25 ודרש ממנו להירגע. בין השניים התפתח עימות ומאבטחים נוספים של המשרד הגיעו למקום ואחזו בשליח. עם זאת, לפי האישומים, המאבטח לא עצר והכה את השליח באגרופים ובבעיטות.

משרד ראש הממשלה, מאי 2015. טלי מאייר
החל לצעוק על המאבטחת שהייתה בכניסה למבנה. משרד ראש הממשלה/טלי מאייר

סכנה נפוצה יותר בקרב שליחים היא תאונות הדרכים אליהן הם חשופים באופן יום יומי. מסקר שנערך במאי 2021 על ידי "אור ירוק", עלה כי התנהלות השליחים בכבישים היא תופעה בה נתקלו רוב האנשים. 59 אחוזים מהנשאלים טוענו כי השליחים רוכבים בצורה מסוכנת. 36 אחוזים מהם טענו כי ראו תאונה או כמעט תאונה במעורבות של שליח לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. עוד בהתאם לסקר, נמצא כי בין העבירות וההתנהגויות הנפוצות ביותר בקרב שליחים הן מהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, עקיפות מסוכנות ורכיבה על המדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully