וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינית נהרגה במכונית מאש חיילים סמוך לרמאללה - צה"ל: הרכב האיץ לעברם

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 8:50

בצל המתיחות ביהודה ושומרון, לוחמים שהיו בפעילות באזור ביתוניא ירו לעבר מכונית ופצעו אישה, שפונתה לבית חולים פלסטיני, שם נקבע מותה. על פי צה"ל, הרכב האיץ לעבר החיילים, ולכן הם ירו לעברו

ירי על נוסעי רכב, ביתוניא, 14 בנובמבר 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

פלסטינית בת 19 נורתה הבוקר (שני) מאש צה"ל באזור ביתוניא סמוך לרמאללה. על פי דובר צה"ל, האישה הייתה ברכב שהתקדם לעבר הלוחמים, שסימנו לו לעצור, אך הוא האיץ לעברם. בתגובה, החיילים ירו לעבר המכונית ופגעו בצעירה, סנא א-טל מדאהריה, שפונתה לבית חולים - שם נקבע מותה. במקביל, כוחות הביטחון עצרו כמה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. אין נפגעים בקרב הלוחמים.

בשבוע שעבר ירו חמושים פלסטינים לעבר שיירה של חברי ליכוד, ש"ס והציונות הדתית, שנכנסו עם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, לקבר יוסף סמוך לשכם. בזמן יציאת הבכירים מהקבר נפתחה אש לעבר כוחות הביטחון שאבטחו את האזור. לא היו נפגעים או נזק.

ירי כוחות צה"ל על נוסעי מכונית, ביתוניא, 14 בנובמבר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
זירת האירוע סמוך לרמאללה. הבוקר/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפרות הסדר שהתפתחו במקום כללו גם השלכת מטענים מאולתרים, ידויי אבנים והצבת מכשולים בדרך היציאה. על פי דיווחים פלסטיניים, צעיר נורה למוות מאש צה"ל. בתמונות שלו שהופצו ברשתות החברתיות הוא נראה עם נשק. "גוב האריות" לקחו אחריות על האירוע.

לפני כשבועיים חיסלו כוחות הביטחון חיסלו את פארוק סלאמה, פעיל בכיר בג'יהאד האסלאמי בג'נין. מדובר במחבל שהיה מעורב באירוע שבו נפל לוחם הימ"מ, רב-נגד נעם רז, והינו חשוד בקשירת קשר לתשתית הטרור "גוב האריות". במהלך הפשיטה דיווחו הפלסטינים כי סלאמה נורה למוות דקות אחרי שתועד שוחט פרה מחוץ לאטליז בעיר, לקראת חתונתו שתוכננה בעוד יומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רמאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully