וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קריוקי במעגלי ריקודים: בכירי הליכוד חוגגים בבת ים

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 22:15

בעוד בכירי הליכוד ממתינים לחלוקת התפקידים בממשלה הבאה שתתחיל רק כשיסתיים המשא ומתן הקואליציוני, הם חגגו את הניצחון במסיבה בביתו של ראש העיר בת ים צביקה ברוט. אל המקום הגיעו אלי כהן, מירי רגב, דוד ביטן, יואב קיש, שלמה קרעי, ישראל כ"ץ, יולי אדלשטיין ונוספים

בווידאו: בכירי הליכוד חוגגים בבת ים/מערכת וואלה!

בעוד בכירי הליכוד ממתינים לחלוקת התפקידים בממשלה הבאה שתתחיל רק כשיסתיים המשא ומתן הקואליציוני, הם חגגו הערב (ראשון) את הניצחון במסיבה בביתו של ראש העיר בת ים צביקה ברוט.

אל מסיבת הניצחון הגיעו אלי כהן, מירי רגב, דוד ביטן, יואב קיש, שלמה קרעי, ישראל כ"ץ, יולי אדלשטיין, אופיר כץ, עידית סילמן, בועז ביסמוט, עמיחי שיקלי, משה סעדה וליאור קצב. בתיעוד מהמקום נראים המשתתפים רוקדים במעגלים, ושרים קריוקי במיקרופונים.

חברי הליכוד בעת החגיגות בבת ים. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
שרים קריוקי. החגיגות בביתו של צביקה ברוט, הערב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום נשיא המדינה יצחק הרצוג הטיל את המנדט על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, שיחל באופן רשמי במלאכת הרכבת הממשלה הבאה. זאת, בתום סבב ההתייעצויות שקיים הרצוג עם נציגי הסיעות בשבוע שעבר במשכנו בירושלים, במהלכם נמנו 64 ממליצים לנתניהו. בנאומו התייחס הרצוג למשפט המתנהל נגד נתניהו, עליו אמר כי הוא לא "מקל ראש בכך".

"עם קבלת התוצאות הרשמיות בבחירות לכנסת ה-25, ניגשתי למלאכה וקיימתי התייעצויות עם כל נציגי הסיעות", אמר הרצוג בפתח דבריו במעמד טקס הטלת המנדט על נתניהו. "אני מבקש לומר בכמה מילים על ההתייעצוית עצמן: מאז קום המדינה, קיימו נשיאי ישראל התייעצויות עם נציגי ישראל, הציפו לדיון נושאים חשובים ומאתגרים שעל סדר היום. הנשיא ריבלין פתח את ההתייעצויות לשידור חי, עם זאת, מסורת הדיון לא פסקה או שונתה ובצדק". הרצוג הודה "לכלל הנציגים על שיחות מרתקות שאפיינו את הדמוקרטיה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully