וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם בסתר את אחותו - ואז ניסה לשכב עם גופתה: צעיר מהשרון מואשם בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 14:26

כתב אישום הוגש היום נגד בן 20, שניסה לדקור למוות את אחותו ולקיים יחסי מין עם גופתה. על פי האישומים, הצעיר נהג בעבר לראות תכנים פורנוגרפיים נקרופיליים וכעבור כמה זמן צילם את אחותו ללא ידיעתה במקלחת. לאחר מכן, ניסה לרצוח אותה כשהשניים נותרו לבד בבית

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד צעיר בן 20 מאזור השרון, לאחר שניסה לרצוח את אחותו בת ה-18, כדי לקיים עם הגופה יחסי מין. על פי האישומים, הצעיר נהג לראות סרטי פורנוגרפיה נקרופיליים, וכעבור כמה זמן החל לצלם את אחותו בזמן שהתקלחה ללא ידיעתה, ואז לצפות בסרטונים.

לכתב האישום המלא

במהלך החודש שעבר, בזמן שאמם הייתה בחופשה מחוץ לבית, החליט הצעיר לדקור למוות את אחותו, על מנת לקיים יחסי מין עם גופתה. כשהשניים נותרו לבדם בבית, בן ה-20 לקח סכין מטבח גדולה, נכנס לחדרה של אחותו ודקר אותה דקירות מרובות. בשלב מסוים, ולאחר שאחותו נאבקה בו, הסכין נפלה מידו והיא הצליחה להימלט מהבית כשהיא סובלת מחתכים ודקירות בפניה ועורפה.

הפרשה החלה לאחר שהצעירה פונתה במצב בינוני אל בית החולים מאיר בכפר סבא אחרי שאחיה דקר אותה בראשה. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו ומהחקירה עלה כי ניסה לרצוח אותה כדי לקיים עם גופתה יחסי מין.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully