וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן יהודי וחתן לבנוני: המשפחה הרב גונית של דונלד טראמפ

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 23:48

לנשיא לשעבר כעת יש שני חתנים מרקע שונה לגמרי: ג'ארד קושנר, בן ה-41 , בעלה של איוונקה, יהודי שנולד בניו ג'רזי לאב שעסק בנדל"ן; ומייקל בולוס בן ה-25, בן למשפחה לבנונית מיליארדרית מניגריה, בעלה של טיפאני, בתם של טראמפ ומרלה מייפלס

בווידאו: ה-FBI פשט על ביתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה/רויטרס

בתו הצעירה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, טיפאני בת ה-29, נישאה אתמול (שבת) לארוסה הלבנוני מייקל בולוס, באחוזת אביה בפלורידה. הטקס נערך כמתוכנן למרות הגעתה של סופת ההוריקן ניקול לאזור.

החתונה נערכה על רקע מתיחות במשפחת טראמפ לאור התוצאות המאכזבות בבחירות אמצע הכהונה בעבור המפלגה הרפובליקנית, הביקורת הקשה שהחלה להישמע נגד טראמפ מעמיתיו ומהתקשורת, גם הימנית, והדיווחים כי בתו איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר אינם מעוניינים לעבוד יותר בקמפיין של טראמפ - אם יחליט להתמודד שוב על הנשיאות ב-2024.

עם זאת, לטיפאני, בתה היחידה של טראמפ ומרלה מייפלס, יש מערכת יחסים טובה עם כל אחיה למחצה, על פי מקורבים. היא כונתה לעתים קרובות בתקשורת "הבת הנשכחת", שחוסה בצלה של אחותה למחצה איוונקה, אך במציאות השתיים קרובות, ואיוונקה אף סייעה לערוך את מסיבת הרווקות של טיפאני בסוף השבוע. עוד השתתפו במסיבה אמה מרלה ואמה החורגת, מלאניה טראמפ.

דונלד טראמפ ומלאניה בחתונה של טיפאני טראמפ בפלורידה. טוויטר, אתר רשמי
דונלד טראמפ ומלאניה בחתונה בפלורידה/אתר רשמי, טוויטר

משפחה מגוונת

לטראמפ כעת יש שני חתנים מרקע שונה לגמרי: ג'ארד קושנר, בן ה-41 , בעלה של איוונקה, יהודי שנולד בניו ג'רזי לאב שעוסק בנדל"ן. בין חבריהם הטוסים של הוריו נמנים גם הנשיא לשעבר ביל והילרי קלינטון. סבו וסבתו הם ניצולי שואה שהגיעו לארצות הברית ב-1949 מבלארוס.

עוד בוואלה!

דיווח: טראמפ יכריז על ריצה לנשיאות ב-14 בנובמבר

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר בחתונה של טיפאני טראמפ בפלורידה. טוויטר, אתר רשמי
איוונקה וג'ארד בחתונה/אתר רשמי, טוויטר

ג'ארד גדל במשפחה דתי אורתודוכסית ולמד בישיבה תיכונית. הוא סיים תואר ראשון בניהול באוניברסיטת הרווארד. לאחר מכן הוא הצטרף לעסקי הנדל"ן של אביו. הוא גם הבעלים של חברת ההשקעות Affinity Partners. ב-2017 הצטרף קושנר לממשל טראמפ בבית הלבן כיועץ בכיר לנשיא דאז. קושנר היה מעורב במהלך כהונתו של טראמפ בגיבוש הסכמי אברהם, שמטרתם להביא לנורמליזציה במזרח התיכון בין ישראל ומדינות אחרות באזור.

טיפאני טראמפ. אינסטגרם, אתר רשמי
הצעת הנישואים בבית הלבן/אתר רשמי, אינסטגרם

מייקל בולוס, בן ה-25, החתן הטרי של טראמפ, הוא איש עסקים ובן של משפחה מיליארדרית מניגריה. הוא וטיפאני נפגשו בקיץ 2018 במיקונוס ביוון במועדון החוף של השחקנית לינדזי לוהאן. הוא הציע נישואים לטיפאני בגן הוורדים של הבית הלבן בינואר 2021.

על פי אתר "פייג' סיקס", משפחתו של בולוס היא לבנונית, והוא גדל בלאגוס בניגריה - אזור בעולם שטראמפ כינה "חור" כשדיבר על הגירה ב-2018.. אחיו הוא אמן ומוזיקאי בשם פרסטפארי.

בגיל 19 בלבד, בולוס מונה למנהל שותף בתאגיד שייסדה המשפחה, SOCA Nigeria, "שעוסק בייצור רהיטים, עיצוב פנים, ייצור אופנועים ואופניים ממונעים, ייצור חשמל, קמעונות ומסחר", ומבוסס בניגריה. על פי אתר "קראנץ' בייס", SOCA Nigeria היא היבואנית והמפיצה היחידה של מוצרי סוזוקי במדינה האפריקאית. הוא גם המנהל של קבוצת פאדול ומנהל פיתוח בקרן רויאלטון אינווסטמנט.

בולוס למד בבית הספר הבינלאומי האמריקני בלאגוס. לאחר מכן הוא המשיך לאוניברסיטת לונדון, שבה למד מינהל עסקים גלובלי. הוא קיבל תואר שני בניהול פרויקטים ב-2019.

"פייג' סיקס" דיווח כי טיפאני הכירה את בולוס למשפחתה בחג ההודיה 2018 במאר א-לאגו. מאז, הוא נהפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. הזוג גם מתגורר במיאמי, לא רחוק משאר בני משפחת טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully