וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק מזהיר את עובדי טוויטר: "עלולים להפסיד מיליארדים ואפילו לפשוט רגל"

עודכן לאחרונה: 11.11.2022 / 1:21

במייל הראשון שלו לעובדי הרשת החברתית שרכש תיאר האיש העשיר בעולם מצב כלכלי עגום של החברה: "אין לי איך להמתיק את הבשורה". בד בבד, דווח כי אחד הבכירים בחברה עוזב את תפקידו

אילון מאסק רכש את טוויטר. באדיבות רויטרס/רויטרס

אילון מאסק שלח אתמול (רביעי) מיילים לעובדי טוויטר ובו כתב מצבה הכלכלי של החברה עגום וכי החברה עלולה להפסיד מיליארדים בשנה הבאה. "מצטער שזה המייל הראשון שלי בחברה, אבל אין לי איך להמתיק את הבשורה", כתב מאסק. "מצטייר לפנינו מצב כלכלי קשה, גם פשיטת רגל אפשרית".

האיש העשיר בעולם שיתף את עובדי הרשת החברתית שרכש כי בראש סדר העדיפויות שלו נמצא איתור חשבונות של בוטים. בד בבד, דווח כי יואל רות', בכיר בחברה שאחראי על "בטיחות ויושרה", יעזוב את תפקידו.

אילון מאסק. רויטרס
"אין לי איך להמתיק את הבשורה". אילון מאסק/רויטרס

אתמול פורסם כי מאסק מכר כ-19.5 מיליון מניות של חברת טסלה, ששוויון כ-3.95 מיליארד דולר. המהלך התבצע לאחר רכישת הרשת החברתית טוויטר ב-44 מיליארד דולר על ידי האיש העשיר בעולם. כעת, מאסק שיתף את עובדיו כי הסיבה לכך היא ניסיון למנוע את קריסת טוויטר.

ב-2021, שבה שווי מניות טסלה זינק ביותר מ-50%, מכר מאסק מניות של החברה בשווי של כמעט 22 מיליארד דולר. השנה הוא כבר הספיק למכור מניות בשווי כשמונה מיליארד דולר באפריל ושבעה מיליארד באוגוסט. לפני מכירת המניות האחרונה, החזיק מאסק בכרבע ממניות החברה.

אילון מאסק. רויטרס
בראש סדר העדיפויות שלו נמצא איתור חשבונות של בוטים. מאסק/רויטרס

לאחר המכירה המסיבית האחרונה של מניות החברה באוגוסט, אמר מאסק כי אין בכוונתו למכור מניות נוספות לצורך רכישת טוויטר. מניות טסלה התרסקו השנה ב-46%, אולם הוא עדיין האיש העשיר בעולם, עם הון מוערך של כ-200 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully