וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר נגזרו על צעיר מהפזורה הבדואית על שתקף מינית בת 10

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 14:50

גז"ד לבדואי שעשה מעשה מגונה בילדה בת 8. בימ"ש מחוזי ב"ש/אבי רוקח

חמש שנות מאסר בפועל נגזרו היום (רביעי) על צעיר מהפזורה הבדואית שהורשע בביצוע עבירות מין בילדה בת 10 באחד מיישובי הנגב. המקרה, התרחש בעת שחוליית גנבים פרצו לבית ביישוב. כמו כן, פרט לעונש המאסר, הטיל בית המשפט על הצעיר פיצוי של 70 אלף שקלים לבת ה-10.

אביה של הילדה אמר בתגובה, "מחצית מגזר הדין הוקדש לנסיבות המקלות של הנאשם ולחרטה שהביע. זה ביזיון. אני מרגיש מבוזה. אנחנו במלחמה וצריך לחסל את חמולות הפשע הבדואיות. הפיתרון היחיד הוא משפט שדה לאנשים כמוהו. באתי לגזר הדין הזה מוכן. לא ציפיתי לצדק כי אני מכיר את המערכת. אבל זה עדיין משפיל ברמה האישית והלאומית".

עוד הוסיף האב ואמר, "אני לא מספר לילדה על זה. היא לא ידעה שיש משפט. שהיא תחשוב בדמיון שלה שהוא מאחורי סורג ובריח. היה מרוח לו חיוך גדול על הפנים. הפיצוי מגוחך. הכל מגוחך. הרעיון שיש נסיבות מקלות באירוע כזה מגוחך. מי שעושה דבר כזה אין לו מקום בחברה. הוא לא הביע בפנינו חרטה ולא התנצל... כשזה קרה היא הייתה ערה. חשבנו בהתחלה שזה חלום רע. אבל עד שהבנו מה קרה הם כבר ברחו. קפצתי עם הנשק וניסיתי לאתר את הפורצים. אבל זה היה כבר מאוחר מדי".

אב הילדה בת ה-10 שהותקפה מינית בידי צעיר מהפזורה הבדואית. 9 בנובמבר 2022. אבי רוקח
אני לא מספר לילדה על זה. שתחשוב בדמיון שלה שהוא מאחורי סורג ובריח. אב בת ה-10, היום/אבי רוקח
משפחת הילדה בת ה-10 שהותקפה מינית בידי צעיר מהפזורה הבדואית. 9 בנובמבר 2022. אבי רוקח
"מי שעושה דבר כזה אין לו מקום בחברה". משפחתה של בת ה-10, היום/אבי רוקח

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון התייחס להחלטת בית המשפט ואמר, "לצערי בית המשפט בחר להקל בעונש של חיית אדם שתקף ילדה בשנתה בביתה ולאפשר לו לצאת לחופשי בעוד חמש שנים בלבד. הסיבה לעונש המקל טמונה בחלקה בהסדר הטיעון עמו נאלצה להסכים משפחת הקורבן כדי שהילדה הנפגעת לא תיאלץ להעיד ולחוות טראומה נוספת. הגדיל בית המשפט לעשות ובחר להתמקד בנסיבותיו האישיות של האנס כשקבע עונש קל אף יותר מהסדר הטיעון. העונש הבזוי שניתן היום על מעשה כה מזעזע פוגע בהרתעה וביכולת להתמודד עם בעיית האלימות והפשיעה הקשה במרחב הנגב, אך לא פחות חשוב מכך - הוא פשוט לא צודק".

לפני כשבועיים בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע את רותם עזריה, צעיר בן ה-26 מבאר שבע, בגין עבירות מין חמורות כלפי שני ילדים בגילי 10-8. הוא הורשע במעשה סדום אחד ובמעשים מגונים רבים, וזוכה ממעשי סדום אחרים. לפי כתב האישום, בין 2015 ל-2019, בזמן שעזריה שהה בקרבת הילדים, ולעיתים בעת ששהה עמם לבדו, הוא עשה בהם מעשים מיניים חמורים במהלכם נתן לילדים את הטלפון הנייד שלו על מנת שישחקו בו וכן הבטיח ונתן להם סכומי כסף קטנים. הורי הילדים פרצו בבכי לאחר הרשעת הצעיר שפגע בבניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully