וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מלינובסקי: אנחנו מקבלים שליחים של נתניהו שמנסה לברוח מהקואליציה המשיחית

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 12:38

הח"כית יוליה מלינובסקי סיפרה בריאיון ב-103FM כי במפלגתה מקבלים פניות מחברי ליכוד שמודאגים מהמצב לקראת הקמתה של ממשלה עם הציונות הדתית-עוצמה יהודית. "ביבי מנסה שנוציא אותו מהבור שהוא נכנס אליו - זה פשוט לא יקרה"

בווידאו: הצהרתו של אביגדור ליברמן/מערכת וואלה!

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) אמרה הבוקר (רביעי) כי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו "מנסה לברוח מהקואליציה המשיחית שבנה - גם עכשיו אנחנו מקבלים שליחים שלו". בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM היא סיפרה כי קיבלה פניות מצד חברי ליכוד שמודאגים מהמצב. "אנשים שלא רואים בעין טובה את מה שקורה, מחפשים כל דרך להיפטר מהקיצוניים והמשיחיים ולהכניס כוחות אחרים לקואליציה", אמרה. "לא נהיה שם. אם נגיד שכן למרות שאין סיכוי, יהיו פה התפתחויות".

עוד סיפרה מלינובסקי כי לפני כשנה קיבלה הצעה מהליכוד. קודם לכן כתבה חברת הכנסת בציוץ בטוויטר כי "ביבי כל כך רצה ממשלת ימין על מלא מלא שעכשיו הוא מנסה להיפטר מבן גביר וסמוטריץ'. הוא שולח שליחים ללפיד, לגנץ ואלינו כדי שנוציא אותו מהבור שהוא נכנס אליו - יש לי חדשות בשבילכם, זה פשוט לא יקרה".

אתמול הכחישו לשכתו של ראש הממשלה יאיר לפיד והנשיא יצחק הרצוג את הפרסומים, לפיהם הנשיא שוחח עם יו"ר יש עתיד ושר הביטחון למען הקמת ממשלת אחדות רחבה תחת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. "הרצוג לא פנה ולא הציע ממשלת אחדות - הוא גם יודע שאין סיכוי שזה יקרה", נמסר מסביבת לפיד.

אחרי ההכחשה מצד סביבתו של יו"ר יש עתיד, גם הנשיא הכחיש את הדברים: "בניגוד לדיווח, נשיא המדינה לא פנה ולא ביקש מראשי המפלגות להצטרף לממשלה כזו או אחרת. יודגש כי הליך ההתייעצויות בבית הנשיא יחל רק מחר ולאחריו תוטל מלאכת הרכבת הממשלה". לבסוף גם במחנה הממלכתי הכחישו את המגעים, ומסרו כי "נשיא המדינה לא פנה לשר הביטחון בנושא כניסה לממשלת אחדות. פנינו לאופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully