וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה": משרתות המילואים שעוזרות אחת לשנייה

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 1:38

ברקע החלטת צה"ל לבטל את הפטור האוטומטי ממילואים לנשים שילדו, כ-130 נשים הגיעו לכנס של פורום "מילואימיות" שנועד כדי לסייע למשרתות המילואים. "תקופה של צמיחה וגדילה בעולמות שיבוץ נשים בצבא ובמילואים בפרט"

סא"ל אבישג סבג ראובן בכנס לנשים המשרתות במערך המילואים. גלי המר, אתר רשמי
"אירוע מרגש", סא"ל אבישג סבג ראובן/אתר רשמי, גלי המר

כנס מילואים שנועד לסייע לנשים שמשרתות במערך המילואים התקיים השבוע במועצה האזורית דרום השרון, תחת הכותרת "עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה", במהלכו סיפרו ארבע קצינות מילואים את סיפורן האישי, ואיך הפכו כישלון להצלחה.

לאירוע, שאורגן על ידי פורום "מילואימיות", הגיעו כ-130 נשים והוא נערך ברקע החלטת צה"ל לבטל את הפטור האוטומטי משירות מילואים לנשים אחרי לידה. בפורום חברות כיום קרוב ל-1,800 משרתות מילואים פעילות.

הכנס הופק בין היתר בעזרת קצין המילואים הראשי תת אלוף בני בן ארי וסא"ל אבישג סבג ראובן, ראש ענף תכנון כוח אדם במילואים. "אנחנו נמצאים בתקופה של צמיחה וגדילה בעולמות שיבוץ נשים בצבא ובמילואים בפרט, אני גאה להיות חלק מהמערך הנפלא הזה, ולראות אתכן מתכנסות למען מטרה משותפת. זה מרגש אותי", אמרה בכנס סא"ל סבג.

קרן גבע, ממייסדות הפורום, הוסיפה כי "זהו מהלך חשוב שאנחנו מקדמות לטובתנו, משרתות המילואים, וערב שכזה וההחלטה של צה"ל, אלו סימנים לכמה חשוב לנו לחיות בחברה שיווניות ולשמור על הזכויות של הנשים המשרתות ועל הכוח שהן מביאות איתן למערך הצה"לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully