וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סדרת תקיפות: בתל שבע רק יהודים מפנים את האשפה, ובליווי משטרתי

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 19:42

החברה שזכתה במכרז לפינוי האשפה בעיר קיבלה בתקופה האחרונה איומים חוזרים ממשפחה בישוב, שביקשה את המכרז לעצמה. בתגובה לתקיפת עובדים, וחשש של בדואים מעבודה בישוב, רק יהודים נשלחים לעבוד במקום, ובליווי ניידות משטרה

בווידאו: בגלל פרוטקשן: רק עובדים יהודים מפנים את האשפה ביישוב הבדואי/צילום: ערוץ הנגב

חברה לפינוי אשפה שזכתה במכרז בתל שבע ספגה איומים קשים והותקפה על יד תושבי המקום. הפיתרן שנמצא: רק עובדים יהודים יפנו את האשפה, כשהם מלווים על ידי המשטרה.

לפני מספר חודשים קיבלה אחת החברות בדרום מאשכול הנגב המזרחי הצעת עבודה לפינוי פסולת בתל שבע. אולם, אחת המשפחות בישוב רצתה את המכרז לעצמה, ולכן החלה לאיים על עובדי חברת הניקיון.

משאית זבל. יחצ,
התנפלו על מפני האשפה באקדחים, תל שבע/יחצ

אחד העובדים סיפר לוואלה כי "נכנסנו למקום עם ליווי של ארגון הרשויות. אחד הנהגים שכח משהו, וחזר להביא אותו יחד עם חלק מהעובדים. כמה מתושבי הישוב ראו אותם הולכים לבדם ללא ליווי והתנפלו עליהם, לטענתם עם אקדחים".

עוד המשיך העובד כי סיפר כי מאז אותה התקרית שולחת חברת הניקיון לישוב רק עובדים יהודים. "כנראה שהבדואים חוששים לעבוד שם" אמר. עוד הוסיף כי כבר כמה ימים שהמשטרה מלווה את עובדי הניקיון בזמן עבודתם. "מאז התקיפה החלטנו שאנחנו לא נכנסים בלי משטרה. ולפני מספר ימים חזרנו לעבודה במקום יחד עם ליווי משטרתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully