וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבכה את אבא: אחרי פליטת הפה של הדר מוכתר, הוריה ישלמו מס על דירה נוספת

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 18:54

לאחר שיו"ר צעירים בוערים הודתה בשידור כי הדירה הרשומה על שמה נקנתה על ידי הוריה, ברשויות המס הנושא נבדק, ואכן נמצא כי משפחתה פעלה שלא כחוק, ואולצה להסדיר את המס עבור דירה שנייה. הפרשה נחשפה ברקע הצהרותיה של מוכתר כי היא מייצגת דור שאין ביכולתו לממן דירה

הדר מוכתר הגישה את רשימתה לכנסת: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים"/ערוץ הכנסת

הוריה של יו"ר צעירים בוערים, הדר מוכתר, שילמו לרשות המיסים את המס הנדרש עבור דירה נוספת, זאת לאחר פליטת הפה של בתם, שהודתה בשידור כי הוריה רכשו עבורה דירה בחיפה. על אף שבמקרים כאלה נהוג לשלם קנס, העניין נסגר ללא תביעות נוספות מצד המדינה.

הפרשה החלה לאחר שנודע כי על שמה של מוכתר נרשמה דירה בחיפה, זאת על אף הצהרותיה כי לא לה ולא לצעירי המדינה יש עתיד ללא יכולת לקנות דירה בישראל, ובשמם היא רצה לכנסת. לאחר שנשאלה על הדירה שברשותה, היא טענה כי היא נקנתה על ידי אביה, ולא מכספה שלה.

גם בחשבון הטוויטר שלה כתבה באותו זמן: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

הדר מוכתר. חדשות 12, צילום מסך
סיבכה את ההורים. מוכתר/צילום מסך, חדשות 12

בעקבות דבריה החלה רשות המסים בבדיקת הנושא לפני כחודשיים. ואכן, על פי נוסח הטאבו התגלה כי למוכתר יש דירה על שמה בחיפה, שנקנתה על ידי אביה בשנת 2021. מדובר בתופעה שקיימת בישראל, וממנה בדרך כלל רשויות המס מעלימות עין, אולם לא כך במקרה הזה.

עוד בוואלה!

"אסטרטגיה מכוונת": הכוכבת של מערכת הבחירות חושפת את הצעד הבא

לכתבה המלאה

מוכתר התמודדה לבחירות לכנסת ה-25 עם מפלגתה "צעירים בוערים", ועלתה לתודעה דרך הרשתות החברתיות. בראיונות עמה מחתה בעיקר על המצב הכלכלי ומשבר הדיור בקרב הצעירים.

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מוכתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully