וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסטרטגיה מכוונת": הכוכבת של מערכת הבחירות חושפת את הצעד הבא

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 17:02

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר הודיעה כי היא משיקה סדרת הרצאות חדשה. "כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח - הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה", כתבה בטוויטר. " עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב"

בווידאו: הדר מוכתר חוסמת את איילון/צעירים בוערים

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר הודיעה היום (שישי) כי היא משיקה סדרת הרצאות הנקראת "סודות השיווק של הדר מוכתר". בציוץ בטוויטר היא כתבה "כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח - הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה. עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב".

בציוץ נוסף שהעלתה בטוויטר היא רמזה שהדליפה חומרים רבים שלכאורה פגעו בה, כגון תמונתה עם הפשקוולים, שטר מכס של הדירה שלה והסטטוס שבו תמכה בבנימין נתניהו. בעצם פרסומם, היא טוענת, היא הצליחה להעלות את נושא יוקר המחיה. "אתם הייתם השחקנים שלי", כתבה.

מוכתר גרפה 6,332 קולות בבחירות שנערכו ביום שלישי, על אף שבסקרים רבים במהלך החודשים האחרונים התקרבה אל אחוז החסימה.

בספטמבר מוכתר נטשה את אולפן "אופירה וברקוביץ'" (קשת 12) בטענה שעשו עליה אמבוש בשידור, לאחר שבאמצע ריאיון איתה הוכנס לאולפן שי שלימוב, שהציג את עצמו כסגנה לשעבר במפלגה. בין השניים התפתח עימות קצר והוחלפו האשמות, ומוכתר עזבה בדמעות. בין השאר, האשים שלימוב כי מוכתר "מבזה את הצעירים", וטען כי נסחט על ידי גורמים במפלגה וכי עומדים מאחוריה דמויות שונות - שאת זהותן סירב לחשוף.

"יש גבול", כתבה אחר כך בטוויטר. "מעולם לא חשבתי שיעשו לי כזה אמבוש בשידור חי. כאילו, מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לליברמן ולאיילת שקד ושאר הפוליטקאים בחיים לא היו עושים את זה. אז למה בי חובטים בלי סוף?".

עוד בוואלה!

הדר מוכתר קיבלה אלפי קולות בודדים, אלי אבידר - אלף: המפלגות שלא עברו את אחוז החסימה

לכתבה המלאה
הדר מוכתר בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
עשתה בית ספר באפס תקציב. מוכתר/ראובן קסטרו

בהמשך נחשף כי בניגוד לאמירותיה, יו"ר מפלגת צעירים בוערים מחזיקה בבעלותה דירה. בסרטון שפרסם הצל בחשבון הפייסבוק שלו נראה מסמך של הסכם מכר בין מוכתר למוכרת הדירה, עליו חתמו ביולי 2021. לפי ההסכם מדובר בדירת ארבעה חדרים בגודל 56 מטרים ברחוב מרסיי בחיפה. זאת, בעלות של 825 אלף שקלים. בעקבות הסערה שהתעוררה, מוכתר הודיעה בטוויטר כי היא מפסיקה להתראיין.

בתגובה לסרטון, מוכתר, שמתמודדת בבחירות הקרובות, מסרה כי הדירה נרכשה עם כל כספי הפנסיה של אביה. "אבא שלי לקח את כל כספי הפנסיה שלו ורכש את הדירה הזו כי הוא לא מאמין שאגיע לדירה בישראל", אמרה. "הדירה שייכת לאבא שלי כי הוא דואג לי. לא תהיה לי דירה בחיים חוץ מירושה, זה המצב ובגלל זה אני עובדת מהבוקר עד הלילה בשביל לתקן. תפסיקו להתעסק בצהוב ותפסיקו להרוס לילדים שלכם את החיים. תתביישו".

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מוכתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully