וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.9 מיליארד דולר מחכים לזוכה: אתר ה"פאוורבול" בארה"ב קרס - ההגרלה נדחתה

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 9:20

אחרי שלא היה זוכה בהגרלה הקודמת בפרס הלוטו "הגדול בעולם", שעמד על סך 1.6 מיליארד דולר, ההגרלה הנוספת הייתה אמורה להיערך היום, אך בעקבות קריסת האתר היא נדחתה. "נדרש זמן נוסף להשלים את פרוטוקולי האבטחה"

פרס הלוטו הגדול בעולם מוצע בארצות הברית. רויטרס
כרטיסי לוטו בארה"ב/רויטרס

הגרלת ה"פאוורבול" בארצות הברית שהגיעה לשיא של 1.9 מיליארד דולר והייתה אמורה להתקיים היום (שלישי) - נדחתה מאחר שהאתר קרס. "נדרש זמן נוסף להשלים את פרוטוקולי האבטחה", נכתב בהודעת הדחייה. "כשכל תנאי האבטחה יושלמו, ההגרלה תיערך כמתוכנן".

בסוף השבוע נערכה הגרלת פרס הלוטו "הגדול בעולם אי-פעם", אך אף אחד לא זכה. שווי הפרס היה 1.6 מיליארד דולר לאחר שהסכום זינק מ-1.5 מיליארד דולר בשל מכירה גדולה של כרטיסים. הייתה זו הפעם ה-40 ברציפות שאין זוכה מאז הזכייה הקודמת בפרס, ב-3 באוגוסט. לדברי החברה, זהו שיא מספר ההגרלות הרצופות ללא זוכה.

את השיא הקודם שברה פאוורבול בינואר 2016, כששלושה כרטיסים זכו בסכום של 1.586 מיליארד דולר. הזוכה בפרס יוכל להחליט על אחת משתי דרכים לקבל אותו: האחת, בתשלום אחד גדול, ממנו תלקח ריבית, מה שישאיר סכום שיעמוד על כ-782.4 מיליון דולר. בדרך השנייה יקבל את הפרס המלא בתשלומים חודשיים בפריסה של 30 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully