וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה במרינה באשקלון, משחקייה נשרפה כליל

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 22:54

צוות כיבוי והצלה של מחוז דרום הוזעק לזירה לאחר שהתקבלו מספר רב של קריאות במוקד. כעבור דקות, הושגה שליטה על האש. "בשלב ראשון פונה קו ראשון של עסקים סמוכים מחשש להתפשטות", נמסר. "לאחר הורדת הלהבות ופעולות כיבוי עם מנוף גבהים - בעלי העסקים הוחזרו לשגרה"

בווידאו: שריפה במרינה באשקלון/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שריפה פרצה הערב (שני) במרינה באשקלון. משחקייה נשרפה כליל. במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבלו מספר רב של קריאות על השריפה. "צוותי כיבוי והצלה מתחנת אשקלון הוזנקו למקום האירוע ובהגיעם למקום זיהו כי מדובר במשחקייה גדולה בסמוך למרינה מול", נמסר. כעבור דקות, הושגה שליטה על האש.

"לוחמי האש חולקו לגזרות והחלו מיד בפעולות כיבוי ובמקביל סריקה בתוך המתחם בכדי לשלול לכודים", הוסיפו בכבאות. "בשלב ראשון פונה קו ראשון של עסקים סמוכים מחשש להתפשטות ולאחר הורדת הלהבות ופעולות כיבוי עם מנוף גבהים הוחזרו לשגרת עבודה. בעלי העסק אותרו ובמקביל לסריקות מבצעים בירור מולם האם נכחו בתוך האתר עובדים. יש לציין שמדובר במתחם גדול שכולו בוער דבר המקשה על פעולות הסריקה והכיבוי ובעקבות חומרים מעורבים של עץ ופלסטיק".

שריפה במרינה באשקלון 7 בנובמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
השריפה במרינה באשקלון, הערב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום אישה כבת 80 נמצאה ללא רוח חיים לאחר ששריפה פרצה בדירתה באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה. חובש רפואת החרום אלכסנדר טבלין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא מהדירה. חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום וחילצו אישה כבת 80, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות קשות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully