וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהתחלה חשבתי שזה פיגוע": יצא מהבית ונשדד ליד הדלת

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 12:58

רעולי פנים התנפלו על צעיר שחזר מבילוי לילי בפתח הבניין שבו הוא מתגורר, גנבו ממנו שעון יוקרתי וטלפון סלולרי. מצלמות האבטחה תיעדו את המעשה. המשטרה פתחה בחקירה, שעדיין מתנהלת

בוודיאו: שוד בבאר שבע/מערכת וואלה!

צעיר נשדד על ידי רעולי פנים ביום שלישי שעבר בפתח ביתו בבאר שבע. השודדים ביקשו מימנו להוריד את השעון היוקרתי וגנבו לו את הפלפאון.. לחבריו סיפר כי חזר מבילוי בשעת לילה מאוחרת. "בהתחלה חשבתי שזה יכול להיות פיגוע", אמר הצעיר. מהמשטרה נמסר כי בעקבות השוד נפתחה חקירה, שעדיין מתנהלת.

אתמול בירושלים בוצע ניסיון שוד של אישה בת 68, בשעה שהלכה ברחוב. שני חשודים ניסו לחטוף מהאישה את תיקה בכוח רב, ללא הצלחה. כתוצאה מהמאבק נפלה האישה, נחבלה ופונתה לקבלת טיפול רפואי במצב קל. החשודים במעשה נמלטו מהמקום.

כוחות משטרה של תחנת מוריה במחוז ירושלים הוזעקו למקום והחלו בחיפושים אחר החשודים. כעבור זמן קצר הם איתרו את השניים, בני 17 המתגוררים בירושלים. לאחר מעצרם הם נלקחו לחקירה במחלק הנוער. היום הוארץ מעצרם בשלושה ימים

בשבוע שעבר נעצר באשקלון נער בן 14 בחשד ששדד חנות נוחות ברחוב ההסתדרות בעיר, בעזרת גרזן.
בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את החשוד נכנס בשעות הבוקר לחנות כשהוא רעול פנים, מאיים על המוכרת עם גרזן ודורש ממנה שתעביר לידיו את הכסף שהיה בקופה. מיד לאחר מכן, נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully