וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות צה"ל תועדו כשהם מאפשרים למתנחלים ליידות אבנים אל עבר פלסטינים

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 7:00

בסרטון שצולם סמוך לשכם נראים קבוצת מתנחלים רעולי פנים זורקת אבנים אל עבר תושבי הכפר הפלסטיני מדמא. בתיעוד המקרה נראו במקום כוחות צה"ל, לא מתערבים ומפסיקים את זריקת האבנים. בחודש שעבר תועד רבש"ץ זורק רימוני הלם יחד עם מתנחלים

מתנחלים זורקים אבנים באזור כפר מדמא, ליד שכם/יש דין

ארגון "יש דין" פרסם אתמול (שישי) סרטון ובו נראים קבוצת מתנחלים מיידה אבנים אל עבר פלסטינים, כשחיילי צה"ל שבמקום לא עוצרים בעדם.

בתיעוד האירוע, שהתרחש סמוך לכפר מדמא, ליד שכם, נראים קבוצה רבה של מתנחלים רעולי פנים זורקים אבנים בידיהם ובעזרת קלעים. בסרטון נראים זוג חיילים עוברים זמוך לאזור ההתקהלות של המתנחלים, מבלי שנראה כי הם עוצרים בעדים, או מפזרים את ההתקהלות.

מצה"ל נמסר כי "התקיים חיכוך בין מתיישבים לפלסטינים סמוך לכפר מדמא שבמרחב חטיבה המרחבית שומרון. במסגרת החיכוך בוצעה זריקת אבנים הדדית. כוח צה"ל שהיה במקום, השתמש באמצעים לפיזור הפגנות על מנת לפזר את ההתקהלות"

אירוע דומה התרחש בחודש שעבר, כשארגון "יש דין" פרסם תיעוד בו נראה רבש"ץ לבוש מדים משתף פעולה עם מתנחל וזורק יחד איתו רימוני הלם בשומרון. מצה"ל נמסר בתגובה כי האירוע והתנהלות הרבש"ץ מתוחקרים. עוד נמסר כי "הדבר התרחש בעת חיכוך שהתפתח אתמול בין מתיישבים לפלסטינים בסמוך לכפר בורין שבשומרון, במהלכו הושלכו אבנים על ידי שני הצדדים. כוחות צה"ל הגיעו למקום בהמשך על מנת לפזר את החיכוך תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully