וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום על בתי כנסת בניו ג'רזי: ה-FBI איתר את החשוד, "לא מהווה יותר סכנה"

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 23:17

לפי גורמים המעורים בנושא, החשוד אותר ונלקח לחקירה, שם הודה שהוא "לא אוהב יהודים וכועס מאוד", אך ציין כי אין בכוונתו להזיק. לאחר מכן הודיע ה-FBI כי "אין יותר סכנה לקהילה". הגורמים הסבירו שבארגון חששו מהאיום כי דמה באופיו לאיומים קודמים שאחריהם בוצע ירי

בווידאו: תיעוד ההשתלטות וחילוץ בני הערובה בבית הכנסת בעיר קוליוול שבטקסס/צילום: רויטרס

אדם שזוהה כמהווה איום נרחב על בתי כנסת בניו ג'רזי אותר על ידי FBI ותוחקר - כך מסר הערב (שישי) ארגון הביון. לפי ההודעה שפרסם ה-FBI לאחר מכן, "מקור האיום לא מהווה יותר סכנה לקהילה".

לפי פרסום ברשת CNN, האדם שאותר והובא לחקירה אמר לרשויות כי הוא "לא אוהב יהודים והוא כעוס מאוד", אך ציין כי לא התכוון לעשות שום דבר מזיק - כך לפי גורמים המעורים בפרטים.

כמו כן, המקורות הסבירו שהרשויות מיהרו לפעול משום שהאיום בעל האופי האנטישמי, שפורסם באופן מקוון, נכתב כאילו כבר נעשה. לדבריהם, איומים דומים פורסמו בעבר על ידי אנשים חמושים רגע לפני שפעלו להרג בני אדם.

undefined. Zahav.ru
האיום הוסר. אנשי ארגון FBI בארה"ב/Zahav.ru

את האזהרה פרסם ה-FBI הבוקר, אז ציין כי קיים "איום ממשי" על בתי כנסת בניו ג'רזי, וביקש מהנהלתם לנקוט אמצעי אבטחה כדי להגן על הקהילות היהודיות והבניינים בהם הם פועלים. "הישארו ערניים", מסר משרד השטח של הארגון בניוארק בהצהרה קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully