וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI הזהיר את בתי הכנסת בניו ג'רזי מפני "איום ממשי"

סוכנויות הידיעות

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 8:56

ארגון הביון ביקש מהנהלות בתי הכנסת לנקוט אמצעי אבטחה כדי להגן על הקהילות היהודיות והבניינים בהם הם פועלים. "הישארו ערניים", מסר משרד השטח של ה-FBI בניוארק. בהצהרה לא נמסרו פרטים ספציפיים על האיום. "נשתף מידע נוסף בהקדם האפשרי", נאמר

בווידאו: תיעוד ההשתלטות וחילוץ בני הערובה בבית הכנסת בעיר קוליוול שבטקסס/צילום: רויטרס

ה-FBI הזהיר הלילה (שישי) כי קיים איום ממשי על בתי כנסת בניו ג'רזי, וביקש מהנהלתם לנקוט אמצעי אבטחה כדי להגן על הקהילות היהודיות והבניינים בהם הם פועלים. "הישארו ערניים", מסר משרד השטח של ה-FBI בניוארק בהצהרה קצרה. בהצהרה לא נמסרו פרטים ספציפיים על האיום. "נשתף מידע נוסף בהקדם האפשרי", נאמר.

פחות מ-3% מהאמריקנים הם יהודים, ובתי כנסת ברחבי ארצות הברית נזהרים זה זמן רב מאיום של התקפות אנטישמיות. החשש התגבר ב-2018 כשגבר תקף מתפללים שהתאספו לתפילות שבת בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג, פנסילבניה, והרג 11 בני אדם באמצעות רובה חצי אוטומטי.

undefined. Zahav.ru
סוכני FBI/Zahav.ru

המחלקה לביטחון המדינה של ארה"ב הזהירה בפברואר מפני איומים מוגברים מצד קבוצות קיצוניות נגד בתי כנסת, כנסיות ומכללות ואוניברסיטאות שחורות מבחינה היסטורית. מושל ניו ג'רזי, פיל מרפי, אמר בהצהרה כי משרדו "עובד עם רשויות אכיפת החוק המקומיות כדי להבטיח שכל בתי התפילה מוגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully