וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אלמוני שופך דלק ומצית את רכבו של המנהל הבכיר במוסד הרפואי

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 18:22

צוותי כבאות והצלה הוזעקו למקום והשיגו שליטה על האש - ששרפה את מכוניתו של מנהל המחלקה לשירותים טכניים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה כליל. במשטרה חושדים כי הרקע להצתה הוא סכסוך במסגרת העבודה ופתחו בחקירה. "אם לא ימוצה הדין - ייתכן שזו רק ההתחלה"

בווידאו: אלמוני מצית את רכבו של יניב רוסתמי, מנהל בבית החולים בחדרה/מעררכת וואלה

רכבו של מנהל המחלקה לשירותים טכניים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, יניב רוסתמי, הוצת הבוקר (שישי) בביתו שברחוב חיפה בחדרה. המכונית של אשתו שחנתה בסמוך ניזוקה אף היא. צוותי כבאות והצלה הוזעקו למקום והשיגו שליטה על האש - ששרפה את הרכב כליל. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

המכונית הוצתה על ידי אלמוני רעול פנים שהיה רכוב על קטנוע. במשטרה חושדים כי הרקע להצתה הוא סכסוך במסגרת העבודה הקשור באי שביעות רצון של גורמים מהחלטותיו של רוסתמי. עם זאת, לדבריו של רוסתמי הוא אינו מסוכסך עם איש במישור האישי ואין לו אויבים.

הצתה של מכונית של מנהל בכיר במוסד הרפואי הלל יפה בחדרה, נובמבר 2022. שלומי גבאי
"נחצה קו אדום". רוסתמי ליד רכבו שהוצת/שלומי גבאי

רוסתמי בן ה-49 נשוי ואב לשלושה, והשתחרר לפני שלוש שנים מצה"ל בדרגת סא"ל לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בחיל התחזוקה, ומשרת עדיין במילואים. "אני עובד מדינה כבר 30 שנים, שירתתי בצה"ל 25 שנים ואני מפקד יחידה פעיל במילואים", אמר.

"אינני עוסק בשום דבר אחר למעט השירות הציבורי", המשיך רוסתמי. "לא דמיינתי ולא האמנתי שיכול לקרות מקרה קיצוני כזה, לכאורה על ידי מי מסביבת עבודתי. נחצה קו אדום לא רק כלפי, אלא כלפי כל בעלי התפקידים הבכירים בשירות המדינה".

עוד בוואלה!

חודשיים אחרי נסיון ההצתה: מת מפצעיו בן ה-61 מכפר מייסר

לכתבה המלאה
רכבו של מנהל המחלקה לשירותים טכניים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה יניב רוסתמי לאחר שהוצת. 4 בנובמבר 2022. שלומי גבאי
נפתחה חקירה. רכבו של רוסתמי לאחר שהוצת/שלומי גבאי

למרות המקרה, רוסתמי הדגיש כי ימשיך לשירת את הציבור כמנהל אחזקה בשירות המדינה. "אם לא ימוצה הדין במיידי ותהיה התייחסות שירות המדינה והסתדרות העובדים - יש סיכוי שזאת רק ההתחלה. בכל אופן אמשיך לנהל באהבה ובאחריות את העובדים המסורים והנפלאים במחלקה לשירותים טכניים במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה".

מהמרכז הרפואי הלל יפה נמסר: "אנו ממתינים לבדיקת המשטרה בנושא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully