וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה פוטרה בגלל תמונות ביקיני חושפניות באינסטגרם

24.11.2022 / 0:08

לימי אליאס יש עמוד אינסטגרם פופולארי שבו היא מעלה הרבה תמונות חושפניות שלה עם ביקיני. היא טענה שהתמונות האלו עלו לה במשרתה ויצרה סערה גדולה

המורה שפוטרה בגלל תמונות ביקיני/yeilu21

ימי איליאס, מורה ומחנכת מבראנקיה שבקולומביה, מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם 400 אלף עוקבים. היא נוהגת להעלות לשם הרבה תמונות חושפניות שלה בביקיני וכעת היא טוענת שהתמונות האלו עלו לה במשרתה כמורה אחרי שמנהל בבית ספר שבו היא עבדה בעבר נתקל בתמונות שלה באינסטגרם.

"זה לא רק להאמין בעצמך, זה גם לעבוד על עצמך", כך כתבה ימי באחת התמונות שהיא העלתה עם ביקיני מוזהב וזו רק אחת מתוך תמונות נועזות רבות שהיא מעלה. על פי ה"סאן", התמונות של המורה היו יותר מדי בשביל הבוסים שלה. למעשה, על פי הדיווח בתקשורת המקומית בית הספר שבו היא עבדה טען שהתמונות שהיא מעלה לרשת אינן תואמות את המדיניות של מקום העבודה שלה.

צפו בה מספרת מדוע פוטרה

העזיבה המאולצת של ימי אליאס את בית הספר, יצרה כאוס ברשת ותמיכה בה מצד עוקבים ועוקבות שראו בלבוש שלה משהו שנותן השראה ולא משהו לא הולם. "זה ממש יפה, אל תקדישי תשומת לב לאנשים שמבקרים רק כדי לבקר", כתבה אחת העוקבות שלה. "קנאה היא אחת התכונות המרושעות ביותר שיש", כתבה עוד מעריצה.

מאז שפוטרה, איליאס טוענת שהיא מסתדרת היטב וכבר מצאה משרה חדשה ושהיא לא המורה היחידה שפוטרה בגלל סיבות סקסיסטיות. כך למשל פטריס בראון, מורה לכיתה א' מג'ורג'יה, חטפה רק בגלל שלימדה עם בגדים צמודים, שמלות וחצאיות. בראון בת ה-33 העלתה לאחרונה פוסט שבו היא טוענת שהיא ממשיכה ללבוש בגדים שמחמיאים לקימורים שלה, זאת למרות שהיא פוטרה מהמשרה שלה ב-2021 אחרי שהבוס שלה נתקל בתמונות ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully