וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פוטרה בגלל שלטענת ההנהלה התלבשה בצורה סקסית מדי

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 0:30

פטריס בראון פוטרה מבית ספר באטלנטה אחרי שלטענת ההנהלה הצורה שבה היא התלבשה ללמד ילדים בכיתה א' הייתה לא הולמת: "מורים עוברים התעללות בגלל איך שהם נראים ומתלבשים"

המורה שפוטרה בגלל איך שהיא מתלבשת/triceyl__

מורה צעירה טוענת שהיא פוטרה מעבודתה בבית הספר אחרי שנאמר לה שהיא יותר מדי סקסית לכיתה שלה. מורת כיתה א' פטריס בראון מתעקשת שהיא חוותה התעללות לפני שהיא פוטרה על ידי בית הספר הקודם שלה באטלנטה שבארצות הברית.

לכאורה מנהל בית הספר טען כי היא מתלבשת בצורה לא הולמת - שכוללת שמלות צמודות מדי וכנסי טייטס. המורה בת ה-33 הייתה בעבר בעין הסערה ואחראית להאשטג #TeacherBae בשנת 2016, אחרי שתמונה שלה עם ג'ינס צמוד וג'קט בעל הדפס מנומר הסתובבה ברשת. למרות שהיא טוענת כי הלבוש שלה לא חרג מהכללים הלא ברורים של בית הספר, היא פוטרה שש שנים לאחר מכן והיא לא מתכוונת לשתוק על כך.

סקסית מדי לכיתה א'?

בשיחה עם הניו יורק פוסט היא סיפרה: "אני תמיד הולכת לעבודה ומצלמת את עצמי בכיתה מראה כמה אני אוהבת את העבודה שלי וכמה אני נראית נפלא בזמן שאני מלמדת. מורים עוברים התעללות וביוש בגלל איך שהם מתלבשים ונראים על ידי ההנהלה, ההורים, מורים אחרים ובכיתות גבוהות יותר גם על ידי תלמידים. מה שהמורים לובשים לא צריך להיות במוקד תשומת הלב, הפוקוס צריך להיות על הילדים". כעת, אחרי שפוטרה הקיץ, היא מצאה עבודה חדשה, ושוב היא מלמדת ילדים בכיתה א'.

פטריס לא לבד. מורות נוספות ברחבי ארצות הברית תמכו בה והביעו את התסכול שלהן מסיטואציות דומות. רוקסנה דיאז, מורה לאומנות מניו ג'רזי, סיפרה שגם היא פוטרה אחרי שהתלבשה בצורה מסוימת: "הורים צריכים שמי שילמד את את הילדים שלהם יהיו כאלה שיגנו עליהם ויאהבו אותם כאילו הם הילדים שלהם בעצמם".

צילומים "נועזים" של דיאז בבגדים שמדגישים את מבנה הגוף שלה בזמן שהיא מול כיתה מלאה בילדים קטנים עוררו זעם ברשת. "את בכיתה מצלמת תמונות באינסטגרם עם התחת שלך", כתבה לה אחת מהמבקרות תחת תמונת אינסטגרם שלה לובשת ג'ינס צמודים ונעלי ספורט כשהיא עם הגב לתלמיד. "להראות תמונות בכיתה עם התחת באוויר זה מאוד לא הולם!", כתב פרשן זועם אחר. "את לא צריכה להיות מורה," סיכם בזעם מגיב אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • Onlyfans

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully