וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל בכיר בג'יהאד האסלאמי, שהיה מעורב בירי ממנו נהרג נעם רז, חוסל בפעולה בג'נין

לפי הפלסטינים, המחבל פארוק סלאמה חוסל מחוץ לאטליז רגעים אחרי ששחט פרה לקראת חתונתו. מצה"ל נמסר כי הוא נורה ונהרג במהלך מרדף אחריו, ושבפשיטה בעיר נעצרו עוד חמישה חמושים, שפתחו בירי נגד הלוחמים

פארוק סלאמה באטליז בו הכין בשר לקראת חתונתו, זמן קצר לפני שחוסל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
מנופף בסכין. פארוק סלאמה רגע לפני חיסולו/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

כוחות הביטחון חיסלו היום (חמישי) את פארוק סלאמה, פעיל בכיר בג'יהאד האסלאמי בג'נין - כך מסר היום (חמישי) דובר צה"ל. מדובר במחבל שהיה מעורב באירוע בו נהרג לוחם הימ"מ, רב-נגד נעם רז, והינו חשוד בקשירת קשר לתשתית הטרור "גוב האריות".

במהלך הפשיטה דיווחו הפלסטינים כי סלאמה נורה למוות דקות אחרי שתועד שוחט פרה מחוץ לאטליז בעיר, לקראת חתונתו שתוכננה בעוד יומיים. תיעוד של המחבל מנופף בסכין השחיטה הופץ ברשתות החברתיות.

לפי הודעת צה"ל, במהלך הפעילות שבוצעה בעקבות מידע מודיני של שב"כ, פשטו כוחות צה"ל ומג"ב על מבנה בו נכח סלאמה ובמקום התפתחו חילופי ירי. הוא נמלט מהמקום, והלוחמים פתחו אחריו במרדף במהלכו הוא שלף אקדח לעברם. הלוחמים הגיבו בירי והוא נוטרל. בנוסף, הלוחמים ירו לעבר חמושים שירו לעברם, ואלה נפגעו.

פארוק סלאמה, פעיל ג'האד, חוסל בג'נין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
פארוק סלאמה/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

כמו כן, במהלך הפשיטה נעצרו חמישה מבוקשים נוספים כשברשותם אקדח ונשק מסוג M-16, וכן הוחרם האקדח שהמבוקש כיוון לעבר הלוחמים. לא היו נפגעים בקרב הכוחות, והמבוקשים שנעצרו הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

משפחתו של נעם רז התייחסה למותו של המחבל, ומסרה: "חצי שנה אחרי נפילתו בקרב של נעם אהובינו,
המשיך השב"כ והצבא את דרכו של הימ"מ, להביא צדק לעולם ולהכרית את אויבינו, את הרוע בעולם. המשפחה מלאת הערכה ותודה לאל ולכוחות הביטחון שפועלים ללא לאות במקצועיות, נחישות ונאמנות.
כן יאבדו כל אויביך ישראל. כשעדכן אותנו היום ראש השב"כ על סגירת המעגל, התרגשנו לגלות שבדיוק היום חלפה חצי שנה מאז הפעם האחרונה שראינו את נעם, ביום הולדתו. ומאז לא שב. נעם הי"ד פעל כל חייו כדי להוסיף אור וטוב. נמשיך את דרכו".

עוד בוואלה!

זמן קצר לאחר סגירת מעבר סמוך לג'נין – ירי לעבר מעבר אחר באזור

לכתבה המלאה
נעם רז, לוחם הימ"מ שנהרג במהלך חילופי אש בג'נין. 13 במאי 2022. באדיבות המשפחה
נעם רז/באדיבות המשפחה

האירוע התרחש שעות לאחר פיגוע דקירה בהר הבית בירושלים, שבו פלסטיני דקר שני שוטרים, פצע אותן באורח קל-בינוני ונורה למוות במקום. שוטר נוסף נפצע מירי דו צדדי במהלך האירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully