וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפלילים בחיפה: בת 45 נפלה למותה, בן זוגה לשעבר ובעל הדירה נעצרו

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 18:41

האישה נמצאה אתמול מוטלת ברחוב ללא רוח, לאחר שנפלה מחלון דירה בעיר. השניים חשודים בגרימת מותה של האשה, בכליאתה ובקשירת הקשר לפשע, ובעל הדירה חשוד בנוסף גם באחזקת מקום לשם זנות

חשד: אישה שנפלה מגג בת"א לפני חצי שנה נרצחה בידי אחותה/יותם רונן

אישה בת 45, תושבת טבריה, נפלה אתמול למותה מחלון בבניין מגורים בחיפה, ושני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בתקרית - כך הודיעה הבוקר (רביעי) משטרת ישראל.

האישה, תושבת טבריה, נמצאה אתמול מוטלת ברחוב בחיפה, ללא רוח חיים. שוטרי תחנת חיפה הגיעו למקום ופתחו בחקירה ראשונית, במסגרתה עצרו את שני החשודים - בן זוגה לשעבר, תושב טבריה בן 44, ובעל הדירה שלה, תושב חיפה בן 46. השניים חשודים בגרימת מותה של האשה, בכליאתה ובקשירת הקשר לפשע, ובעל הדירה חשוד בנוסף גם באחזקת מקום לשם זנות. בית משפט השלום בחיפה שיחרר את השניים בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית עד ליום שני הבא, ותוך כך אסר על פרסום זהותם.

עו"ד רומן קלוגרמן, שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בגרימת מותה של בת זוגו לשעבר, הכחיש כל מעורבות במותה הטרגי של האישה. הוא טען שכלל לא היה בחיפה בזמן האירוע ומסר גרסת אליבי.

בשבוע שעבר עצרה המשטרה אישה בחשד שרצחה את אחותה, בת 61, שנפלה מגג בתל אביב בחודש אפריל. בית משפט השלום בתל אביב. האירוע התרחש ב-26 באפריל. לאחר שנמצאה גופת האישה, היא הועברה למכון לרפואה משפטית ובדיקת נסיבות מותה לא העלו תחילה חשד לפלילים. ואולם, בשלב מאוחר יותר, התקבל בידי המשטרה דיווח שהעלה חשד לפלילים ונפתחה חקירה סמויה של היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ירקון.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully