וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בברזיל: אשת הנשיא בולסנרו הגיעה להצביע עם חולצה שעליה דגל ישראל

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 19:29

הגברת הראשונה מישל בולסנרו כתבה לצד התמונה שפרסמה באינסטגרם "שאלוהים יברך את ברזיל וישראל. אלוהים, מולדת, משפחה וחופש". שיתוף הפעולה מצד הגברת הראשונה נתפס בברזיל כבעל ערך בניסיון להציג את בעלה כאנושי יותר ומחובר לנשים במעמדות נמוכים

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו מגיע לקלפי לקראת הבחירות/רויטרס

מישל בולסנרו, אשתו של נשיא ברזיל ז'איר בולסנרו, הגיעה להצביע הבוקר (ראשון) בבחירות לנשיאות לבושה בחולצה שעליה דגל ישראל. לצד תמונה שפרסמה באינסטגרם כתבה בולסנרו "שאלוהים יברך את ברזיל וישראל. אלוהים, מולדת, משפחה וחופש".

הרעייה בולסנרו השתתפה בקמפיין הבחירות של בן זוגה ופעלה לצמצם את ההתנגדות הנשית כלפי הנשיא המכהן. לרוב היא לבשה בגדים ירוקים וצהובים בשבועות האחרונות, אך היום דווקא חולצה שעליה דגל ישראל. לצד בני בריתו האחרים של הנשיא, שיתוף הפעולה מצד הגברת הראשונה נתפס בברזיל כבעל ערך בניסיון להציג אותו כאנושי יותר ולא מחובר רק לזרם האוונגליסטי - אלא גם לנשים במעמדות הנמוכים יותר - במיוחד מצפון וצפון-מזרח המדינה.

אשתו של נשיא ברזיל מצביעה לבחירות נשיאות ברזיל עם חולצת דגל ישראל 30 באוקטובר 2022. ללא, אתר רשמי
מישל בולסנארו לבושה בחולצה שעליה דגל ישראל, היום/אתר רשמי, ללא

ברזיל הולכת היום לקלפי ביום ראשון לסבב השני בבחירות לנשיאות, שמוגדרות כבחירות החשובות ביותר בהיסטוריה של המדינה כדמוקרטיה. הבחירה היא בין שני מועמדים שונים לגמרי - הנשיא לשעבר לולה דה סילבה ממחנה השמאל, והנשיא המכהן בולסונרו מהימין הקיצוני. הבחירות נערכות על רקע אינפלציה גבוהה, האטה בצמיחה ועלייה בעוני.

שני המועמדים תקפו אחד את השני במהלך הקמפיין בכל דרך אפשרית. עימותים בין תומכיהם גרמו לרבים לחשוש מפני מה שעתיד לקרות לאחר הבחירות. לולה ובולסונרו לא הצליחו לגרוף 50% מהקולות בסבב הראשון שנערך מוקדם יותר החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully