וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן חנניה הוא הנרצח בפיגוע בקריית ארבע: "היה איש של שלום"

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 16:55

חנניה נורה בפתח חנות שבה היה יחד עם בנו ,שנפצע בעצמו בפיגוע, ומותו נקבע בבית החולים. הלווייתו תתקיים היום בהר המנוחות בירושלים. "הוא נרצח על ידי איש שפל, רוצח נתעב", אמר בנו

בווידאו: תיעוד הפיגוע בקריית ארבע/מצלמות אבטחה

רונן חנניה הוא הנרצח בפיגוע שאירע אמש (שבת) בקריית ארבע. מלבד ההרוג נפצעו בפיגוע עוד שלושה בני אדם, בהם בנו של חנניה וחובש שנפצע באורח קשה. המחבל נורה ונהרג. הלווייתו של חנניה תתקיים היום בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

"אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב", אמר הבן דניאל, שנפצע באורח קל ושוחרר כבר מבית החולים. "אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו".

הלוויתו של רונן חנניה הי"ד שנרצח אמש בפיגוע בחברון 30 באוקטבור 2022. שלו שלום, TPS
"איש של חסד, איש של אהבה ומצוות", הלוויתו של רונן חנניה/TPS, שלו שלום

המחבל שביצע את הפיגוע הוא מוחמד אל-ג'עברי, בן 35 מחברון, שהיה מורה במקצועו וייתכן שהיה חולה סופני.

מתחקיר הפיגוע עולה כי המחבל הגיע עם כלי רכב לכניסת חנות מכולת פלסטינית ופתח באש מרכבו לעבר חנניה ובנו שיצאו מהחנות וישבו ברכבם. הבן הספיק לברוח בחזרה לחנות, והאב נפצע אנוש ומת מפצעיו בהמשך. בהמשך, המחבל נסע, עצר את רכבו מחוץ לחסם אשמורת, חזר רגלית לחנות ואז פתח שוב באש שממנה נפגעו ישראלים נוספים. בתיעוד ממצלמות האבטחה של החנות נראה המחבל יורה צרורות מרובה M-16, עד שרכבו של הרבש"ץ דרס אותו ועצר אותו.

עוד בוואלה!

קצין בחופשה עצר את המחבל בקריית ארבע: "הקב"ט נפגע, השבתי באש והלכתי לחלץ אותו"

לכתבה המלאה
הנרצח בפיגוע בקריית ארבע, רונן חנניה. באדיבות המשפחה
רונן חנניה, נרצח בפיגוע בקריית ארבע/באדיבות המשפחה

הלילה עצרו כוחות צה"ל את אחיו, נביל, קצין שירותי המודיעין של הרשות הפלסטינית. אח אחר, וואיל, רצח שני ישראלים פיגוע ירי באזור הר חברון בתחילת האינתיפאדה השנייה. הוא נידון לשני מאסרי עולם, אך שוחרר בעסקת שליט וגורש לרצועת עזה. בעקבות הפיגוע, הצהיר וואיל מעזה כי זאת "רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully