וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנת לשעבר גילתה: "נחשפתי לגילוי עריות בבית ואז פוטרתי"

25.1.2023 / 8:06

ז'ולס גרין העלתה סדרת סרטונים לטיקטוק בהם חשפה: "תפסתי את אבי המשפחה מקיים יחסי מין על מייבש הכביסה עם... אחותו". ולא תאמינו איך האם הנבגדת הגיבה כשהיא סיפרה לה על זה

המטפלת תפסה את אב המשפחה במיטה עם אחותו/TikTok/Jules Green

אומנת לשעבר של משפחה אמידה בניו יורק טוענת שהיא פוטרה אחרי שהיא תפסה את המעסיק שלה מקיים יחסי מין עם אחותו בזמן שאשתו היתה בעבודה. ז'ולס גרין בת ה-23 העלתה סרטון לטיקטוק שבו היא חשפה בפני 812 אלף העוקבים שלה את גילוי העריות במשפחה שבה היא עבדה.

גרין, שחיה בברוקלין, הסבירה שהיא עבדה אצל המשפחה במשך תשעה שבועות לפני בערך חמש שנים, קצת אחרי שמלאו לה 18. במהלך ההעסקה הקצרה שלה היא התבקשה לחתום על חוזה סודיות במסגרתו היא מתחייבת שלא לדבר עם אף אחד על נושאי המשפחה הזו ולא לחשוף שום דבר ממה שקורה בתוך הבית.

אבל עכשיו היא טוענת שתוקפו של ההסכם פג והיא חופשיה לדבר על המשפחה המוזרה. בסרטון שהיא העלתה היא חשפה: "לקחתי את הכביסה המלוכלכת של הבן לחדר הכביסה והדלת לא היתה נעולה. ראיתי את האבא והאחות שלו שוכבים על מייבש הכביסה".. ורמזה שהם קיימו מין אוראלי, "כשנכנסתי היא הפסיקה והוא פשוט הוציא את הראש שלו מהחצאית שלה ואז כולם החלו לבהות אחד בשני. לא ידעתי מה לעשות, אז פשוט שמתי את הכביסה בסל שעל מכונת הכביסה, יצאתי וסגרתי את הדלת".

@greenidgespinach This is from when I was 18 lol I can *legally* make 1,000,000 of these now that my NDA is up ? #nannystorytime #nda #nondisclosureagreement #nanny #fired ♬ original sound - CC__Knows__Char
@greenidgespinach Replying to @moneykennedyks more like "wyd big bro?" How I got fired made it so much worse ?#nannyinghorrorstories #nanny #uppereastside #fired #fyp #storytime ♬ original sound - Jules Green

גרין היתה מזועזת ממה שראתה והיא טענה שלאחר מכן היא נעלה את עצמה בשירותים והחלה לבכות לפני שהיא סימסה לאמא שלה וביקשה ממנה עצה כיצד להגיב למה שהיא ראתה. האם המליצה לה להתקשר לאשתו של הגבר ולספר לה שהוא בוגד בה.

עוד סיפורים של בייביסיטריות
תפסה במצלמה את הבייביסיטר של הכלבים עירומה על הספה עם החבר
צודקת או קטנונית? בייביסיטר דיווחה למשטרה על הזנחה כי האם איחרה לחזור הביתה
"עילה לגירושין": אב עורר זעם ברשת בגלל ריקוד מושחת עם השמרטפית

@greenidgespinach Replying to @greenidgespinach part 2! There's not really a part 3 per say, just constant reminders of the NDA for like a month #nannyinghorrorstories #nanny #fyp #fired ♬ original sound - Jules Green

זה בדיוק מה שגרין עשתה, אך במקום להיכנס להלם, האם ה"נבגדת" זעמה דווקא על גרין, נזפה בה ושאלה: "ומה בדיוק עשית בחדר הכביסה? אני לא זוכרת שנתתי לך אישור לרדת לשם". ההסברים של גרין לא שכנעו את האם שפיטרה אותה בטענה שהיא הפרה את הכללים.

היא אפילו ביקשה ממנה להחזיר את התשלום האחרון שהיא קיבלה. אלא שכשהיא רצתה לחשוף גם בפניה את מה שהיא חוותה, היא קלטה: "כולם יודעים! היא ידעה! כולכם מסתירים את גילוי העריות הזה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully