וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עילה לגירושין": אב עורר זעם ברשת בגלל ריקוד מושחת עם השמרטפית

12.9.2021 / 23:44

סרטון קצר של אב ובייביסיטר בת 23 רוקדים "בצורה בלתי הולמת" הרים גבות ברשתות החברתיות, כשחלק טענו שברור שיש שם רומן. האם יצאה להגנתם

הריקוד של האבא עם השמרטפית עבר את הגבול?/@raypo3

קשה שלא להרים גבה למראה התיעוד הזה של אב והשמרטפית של ילדיו רוקדים צמוד ללא שום שמירת דיסטנט הכרחית לתפקיד. גם הלא שיפוטיים מאיתנו לא יצליחו להתעלם מזה. האב אנדרו והשמרטפית, ליזי הורטון בת ה-23, עוררו זעם ברשת כשסרטון שלהם רוקדים, מתחבקים ומרימים זה את זה באוויר פורסם בטיקטוק - ועוד על ידי אשתו, רייצ'ל.

הסרטון גרם לרבים להזהיר את רייצ'ל בת ה-34 מהקרבה "הלא ראויה" בין בעלה לשמרטפית של ילדיהם: "זהו דגל אדום ברור, היזהרי", כתבו לה. בסרטון השניים רוקדים בסגנון "ריקוד מושחת", מרימים זה את זה במותניים וחובקים זה את זו. הקרבה ביניהם כל כך מוגזמת שאפילו רייצ'ל נשמעת אומרת מאחורי המצלמה: "נגעת בחזה שלה!" ואנדרו מגיב בצחוק: "אני יודע, אני יודע".

שיפטו בעצמכם:

@raypo3

The nanny-dad content no one asked for. @lizziinorton @f4ttyd4ddy #SummerMashup #fypシ #thenanny

♬ original sound - Rachel

מה אתם אומרים על ההתנהגות שלהם בסרטון?

בהחלט מוגזם ולא ראוי
זה תמים לגמרי
4514 משתתפים

הסרטון צבר יותר מ-11 מיליון צפיות ואנשים הביעו את חוסר הנוחות שהרגישו במהלך הצפייה בו. אחד כתב: "העובדה ששניהם מרגישים מאוד בנוח לרקוד ככה מטרידה". אחר התלוצץ: "אשתי התגרשה ממני רק בגלל שצפיתי בסרטון הזה". שלישי כתב: "מה שהם עושים אפילו לא נראה כיף. הם פשוט אוהבים לגעת אחד בשני". מטפלות ילדים רבות כתבו שלעולם לא יתנהגו בצורה כזו ליד המעסיק הגברי שלהן. אחת כתבה: "אני מטפלת בילדים כבר 15 שנה ומעולם לא קרה לי דבר כזה".

הריקוד של האב והשמרטפית. @raypo3, צילום מסך
ריקוד מושחת/צילום מסך, @raypo3
הריקוד של האב והשמרטפית. @raypo3, צילום מסך
נראה בעייתי קצת, לא כך?/צילום מסך, @raypo3

רייצ'ל הגנה על התנהגותם של אנדרו וליזי וציינה שליזי היא כמו "משפחה". היא אפילו השתעשעה על כך בסרטון: "זה מה שקורה כשאבא חוזר הביתה לפני שהמטפלת עוזבת". רייצ'ל סיפקה מעט הקשר כדי להסביר את מערכת היחסים ביניהם. היא סיפרה כיצד הם הכירו את ליזי ואמרה שהיא עבדה בגן אליו הלך בנם הבכור. היא הוסיפה: "היא תמיד הייתה הכי נחמדה, הכי מתוקה. היא הייתה שולחת לנו תמונות כל היום והיינו מדברים כל היום. היא לא הייתה כמו שאר האנשים שעבדו שם ואני לא כמו האימהות האחרות. היינו חברות".

רייצ'ל והשמרטפית. @raypo3, צילום מסך
רייצ'ל וליזי, "אנחנו כמו משפחה"/צילום מסך, @raypo3

הריקוד שלהם הגיע לחדשות - וזו תגובתם

@raypo3

Slow news week I guess… @lizziinorton @f4ttyd4ddy

♬ original sound - Rachel

במהלך הקורונה, הזוג שכר את ליזי כדי שתסייע להם בזמן שרייצ'ל הלכה לעבודה ואנדרו עבד מהבית. למרות היותם בבית יחד, רייצ'ל סיפרה שאנדרו עבד למעלה וליזי שמרה על הילדים למטה, כך שלא הייתה ביניהם הרבה אינטרקציה (לפחות זה מה שהיא יודעת). כעת כשאנדרו חזר למשרד, רייצ'ל הוסיפה: "בהזדמנות הנדירה שהיא כן רואה אותו, הם כל כך שמחים לראות אחד את השני, כי היא כמו אחותנו הקטנה. אנחנו אוהבים אותה עד מוות. היא ממש מצחיקה ומוזרה ואנחנו יכולים לצחוק איתה ולעשות איתה שטויות - ולהיפך, גם היא איתנו".

רייצ'ל התייחסה גם לתגובות הקשות על השמרטפית: "תפסיקו לתקוף אותה. היא מלאך. היא מתנת האל למשפחה שלנו ואנשים תוקפים אותה כאילו היא סוג של ז**ה". ליזי בעצמה הגיבה לטענות במשפט אחד: "אני לא מנסה לנצל אף אחד, כולם יכולים להירגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully