וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר בקריית שמונה: שוטר נעצר בחשד לשיבוש הליכי החקירה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 22:26

כתב רשת 13 אלי סניור דיווח כי השוטר חשוד בכך שביצע פעולות הקשורות לחשוד המרכזי, שהיה מוכר לו היטב בשל היותו בן זוגה לשעבר של ביתו. השוטר נחשד בכך שלא דיווח על כך, ושהפעולות שביצע היוו שיבוש חקירה. המידע למח"ש הגיע מעמיתיו השוטרים של החשוד, שנשלח למעצר בית

תיעוד דקירת בן 18 בקריית שמונה, 7 בספטמבר 2022/מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר בחשד ששיבש את חקירת רצח יואל להנגהל בן ה-18 בקריית שמונה. כך דווח הערב אלי סניור ברשת 13. על פי החשד, פעולות שביצע השוטר, הקשורות לחשוד המרכזי, נועדו כדי להסתיר מידע חשוב לגבי אחד החשודים ברצח, שהוא בן זוגה לשעבר של ביתו.

על פי הדיווח, המידע הגיע למח"ש מהשוטרים עצמם, עמיתיו של השוטר החשוד, שמוצג כ"שוטר ותיק". עוד נאמר כי השוטר הגיע ראשון לאירוע הראשון שבו הותקף הנרצח, על ידי קבוצת נערים שאיתה ביתו בלתה במועדון. השוטר חשוד בכך שהוא לא דיווח כראוי על המקרה שבו להנגהל נפצע בפניו.

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
השוטרים הגיעו ועזבו. הנרצח יואל להגנהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בקטטה השנייה, שבה נרצח להנגהל, היה מעורב הנער שהיה מוכר לשוטר היטב. השוטר לא דיווח על כך, וככל הנראה ביצע פעולות הקשורות אליו, שטיבן לא נמסר, אך עשויות להוות שיבוש חקירה. המידע הזה הגיע למח"ש, והוא נשלח למעצר בית לא בביתו. כמו כן נאסר עליו להתקרב לכל תחנת משטרה.

להנגהל, בן 18, עולה חדש מהודו, נדקר למוות בקטטה בקריית שמונה לפני למעלה משבועיים. כבר אז נודע שלפני הקטטה הגיעו שני שוטרים לאזור, בעקבות מידע על בני נוער שיכורים שמתעמתים ביניהם בכיכר ההסתדרות בעיר. כעבור זמן מה השוטרים עזבו את המקום ולאחר כחצי שעה התפתחה במקום הקטטה ההמונית שבמהלכה נרצח להנגהל.

על פי החקירה שנערכה בעקבות הרצח, הרקע היה דין ודברים בין כמה נערים לבין להנגהל, נוכח טענת הנערים על יחס לא הולם מצידו כלפי חברתו. המעורבים היו, ככל הנראה, תחת השפעת אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully