וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ברק: "לא משווה, אבל גם היטלר עלה לשלטון באופן דמוקרטי"

עודכן לאחרונה: 29.10.2022 / 19:54

באירוע שבתרבות בבאר שבע אמר בן ברק כי הדבר הראשון שהיטלר עשה כשעלה לשלטון, היה לבטל את בית המשפט העליון, ואחר כך "חוקק את כל החוקים שלו". לדבריו, חיבור בין סמטוריץ' ובן גביר לבין "אדם שמוכן לעשות הכל כדי להישאר בשלטון" הוא מסוכן, ויש למנוע אותו

ח"כ בן ברק: "לא משווה, אבל גם היטלר עלה לשלטון באופן דמוקרטי"/מערכת וואלה!
דיון בוועדה לביטחון הפנים וועדת חוץ וביטחון -אירועי "סרסור הסוהרות" בשנים 2014-2018 הפקת לקחים ויישומם, 3 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
רם בן ברק בדיון בוועדה לביטחון פנים/פלאש 90, יונתן זינדל

ח"כ רם בן ברק אמר היום (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע: "אני לא משווה, ולהבדיל אלפי הבדלות, ושלא יצטטו אותי - גם היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. הדבר הראשון שעשה היה לבטל את ביהמ"ש העליון. אח"כ הוא חוקק את כל החוקים שלו. אנחנו צריכים לשמור על הדמוקרטיה. חיבור של מפלגה אנטי דמוקרטית של סמוטריץ ובן גביר ואדם שיהיה מוכן לעשות הכל להישאר בשלטון - החיבור הזה מסוכן. צריך למנוע אותו".

מאוחר יותר סייג בן ברק את דבריו ובציוץ בטוויטר כתב: "שיהיה ברור - אני לא משווה ולעולם לא אשווה אף אחד במדינת ישראל ובעולם להיטלר. הניסיון להציג זאת כהשוואה הוא לא נכון וצר לי אם מישהו מנסה להציג זאת כך".

בווידאו: נתניהו מגיב לדבריו של רם בן ברק/הליכוד

בנימין נתניהו אמר בתגובה לדברים: "רם בן ברק, ח"כ בעשיריה הפותחת של יאיר לפיד משווה אותי להיטלר ואת תומכי הליכוד לתומכי המפלגה הנאצית. איזו בושה, איזו הסתה".

גם בן גביר הגיב לדבריו ואמר כי "היום בשבת, ביום הקודש של העם היהודי, השווה חבר כנסת בכיר מהמפלגה של יאיר לפיד את רוצח היהודים הנורא בהיסטוריה לבן גביר. זהו, חציתם את הקו האדום האחרון, לא נותרה בכם טיפה של אחוות אחים, רק שנאת אחים. אני דורש מיאיר לפיד להודיע עוד הערב על סילוקו של רם בן ברק ממפלגתו".

אתמול פורסמו תוצאות סקרי הבחירות האחרונים לפני מועד ההצבעה עצמו, ביום שלישי. לפי הסקרים, גם בשלב הזה אין הכרעה בין הגושים. גוש נתניהו מקבל 60 מנדטים, והממשלה הנוכחית מקבלת 56 מנדטים. על פי אותם סקרים, מפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מתחזקת על חשבון נתניהו.

ביום חמישי תקף נתניהו את מפלגתם של סמוטריץ ובן גביר, ובמהלך מפגש עם עיתונאים חרדים בירושלים אמר כי מי שיצביע לציונות הדתית - מצביע ללפיד. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! נשמע נתניהו אומר כך: "מי שבא ואומר שהוא רוצה לחזק את נתניהו על ידי עוד מנדט אחד או שניים לסמוטריץ', הוא באופן פרדוקסלי מצביע ללפיד". עד כה נתניהו ניהל קמפיין נגד הצבעה לציונות הדתית כדי לשמור על כוחה של הליכוד, אך נמנע מאמירה כה חריפה.

המפגש של נתניהו נערך במסעדה בירושלים, זאת במטרה לעורר את המצביעים החרדים שלפי הסקרים - חלקם אינם מתכוונים להצביע. במהלך המפגש נתניהו תקף את יריביו הפוליטיים מגוש המרכז שמאל אך הקדיש גם דקות ארוכות לסמוטריץ' ובן-גביר, זאת לאור העלייה בסקרים בין היתר גם על חשבון הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully