וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים באוניברסיטת ת"א הפגינו בעד תא הטרור "גוב האריות" וקראו לאינתיפאדה

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 20:14

הסטודנטים, מתא חד"ש באוניברסיטה, קיימו את ההפגנה כאות תמיכה עם המחבלים שחוסלו בשכם. "'משכם יצאה ההחלטה - אינתיפאדה וניצחון", קראו. בארגון "אם תרצו" תקפו: "כמו מפגן טרור בג'נין" מטעם האוניברסיטה נמסר כי ההפגנה התקיימה באחריות המשטרה

בווידאו: סטודנטים ערבים הפגינו באוניברסיטת תל אביב בתמיכה בארגון "גוב האריות"/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סטודנטים מתא חד''ש באוניברסיטת תל אביב הפגינו היום (חמישי) בעד תא הטרור "גוב האריות" וקראו לפלסטינים לפתוח באינתיפאדה. זאת, כאות תמיכה עם המחבלים שחוסלו בשכם. את הקריאות תיעדו פעילי ארגון הימין "אם תרצו" שהגיעו למחות על קיום ההפגנה.

במהלך ההפגנה נצפו הסטודנטים מתא חד''ש בקריאות בעד המחבלים, השהידים וביצוע אינתיפאדה. ''משכם יצאה ההחלטה - אינתיפאדה וניצחון', אמרו'. ''הו, אימו של השהיד, תשמחי, כל השבאב הם הבנים שלך. הו, אימו של האסיר, תשמחי, המוות עדיף על השפלה. 'שהיד, תנוח, אנחנו ממשיכים במאבק...אחדות עם פלסטין בשיבת כל הפליטים, אחדות עם פלסטין בסילוק כל הכובשים''.

סטודנטים ערבים מפגינים באוניברסיטת תל אביב בתמיכה בארגון "גוב האריות" וזעקו: "כלבי השב"כ - העימות בו יבוא". שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ההפגנה באוניברסיטת תל אביב, היום/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שי רוזנגרטן, ראש אגף פעילים ארצי בתנועת אם תרצו, מסר כי ''העובדה שבכניסה לאוניברסיטת תל אביב מושמעות קריאות בעד שהידים ואינתפיאדה, ונשיא האוניברסיטה לא טורח בכלל לצאת ממשרדו ולסלק את המפגינים היא אות קין וכניעה מבישים".

"אם מישהו מלכלך את הכניסה לבית שלך אתה אומר שאתה לא אחראי על הכניסה?", המשיך. "חלון הראווה של אוניברסיטת תל אביב הפך להיראות כמו מפגן טרור באמצע ג'נין. מגיע לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב נשיא שידאג לשמור על ביטחונם. איך אפשר ללמוד בכיתה לצד מי שאומרים 'נמשיך את מאבק השהיד'? מה קורה פה?''.

מאוניברסיטת תל אביב נמסר: "ההפגנה התקיימה באחריות המשטרה מחוץ לשטחי האוניברסיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully