וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת דואגת להדר מוכתר, נחש פיתון בלע אישה בשלמותה: וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 13:50

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

מבזק וואלה! תיקתקנו/מערכת וואלה!

מה עובר על הדר מוכתר? ברשת מביעים דאגה למצבה הנפשי ונטען כי היא מתחילה לחצות את גבולות הטעם הטוב. מוכתר ידועה כפרובוקטיבית אבל ביומיים האחרונים נראה שהיא העלתה הילוך בקמפיין שלה - והתוצאה מדאיגה במיוחד. אחרי הצעת נישואים פיקטיבית, היא העלתה תמונה עם תחבושת היגיינית וקטשופ, חסמה את נתיבי איילון והודיעה כי היא פותחת בשביתת רעב. לצד תגובות שכללו בוז ולעג, היו אנשים שטענו כי זה הזמן לפנות לעזרה מקצועית.

קשה לצפייה: גופת אישה נעדרת נמצאה בתוך נחש פיתון עצום שבלע אותה בשלמותה. אישה בת ה-54, לא חזרה מאיסוף גומי במטע באינדונזיה. תחילה בעלה חיפש אחריה באזור, אך מצא רק את הסנדלים, הז'קט ומטפחת הראש של אשתו, הוא חזר לאותו אזור עם קבוצת חיפוש למחרת - והם נתקלו בנחש פיתון ענק עם בליטה נפוחה במרכז בטנו שמעידה שהוא אכל משהו גדול במיוחד. ההערכה היא שהנחש נשך אותה ואז חנק אותה על ידי כך שעטף את עצמו סביבה לפני שבלע אותה, ומעריכים שזה לקח לו לפחות שעתיים לבלוע אותה בשלמותה.

לא - זאת לא תמונה מסרט אימה: תאמינו או לא, ככה נראה תקריב פרצוף של... נמלה. הצילום הייחודי, שמזכיר יותר פנים של דרקון מסרט פנטזיה, התחרה השנה בתחרות לצילום מיקרוסקופי והצליח להלחיץ גולשים רבים. עכשיו רק תארו לעצמכם שהם היו בגודל שלנו. אמאלה!

מכירים את הפסנתרים שמפוזרים בתחנות רכבת ישראל? אז מסתבר שזה חלק מפרויקט "מנגינה בתחנה" שנולד כדי לתת במה ליוצרים צעירים ומהר מאוד תפס תאוצה. היום כבר פרושים 30 פסנתרים ב-30 תחנות בארץ. ברכבת ישראל הבינו שהרבה אנשים מגיעים לתחנות זמן רב לפני שהם עולים על הרכבת ולכן הם החליטו להנעים להם את השהות בתחנות: אז פיזרו שם ספרים שאפשר לשאול ופסנתרים שכל אחד יכול לנגן בהם. אחלה רעיון!

  • עוד באותו נושא:
  • הדר מוכתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully