וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד מסביר את פיצוץ הריאיון עם אשתו: "לא רצתה לפגוע בשרה נתניהו"

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 17:47

רה"מ הגן על אשתו ליהיא, אחרי שסירבה לענות על שאלה בנוגע לשירותו הצבאי: "אני לא בטוח שזה הישג עיתונאי גדול לגרום לאשתי לבכות", אמר בריאיון להילה קורח, שישודר הערב בחדשות 13. על שירותו הצבאי אמר: "כל מי שרוצה לדעת מה עשיתי בצבא שייסע לארכיון במחנה"

בווידאו: ליהיא לפיד נשאלה על שירותו הצבאי של יאיר לפיד - ולא ידעה להשיב/צילום: חדשות 13

ראש הממשלה יאיר לפיד הגן היום (רביעי) על אשתו ליהיא, אחרי שסירבה לענות על שאלה בנוגע לשירותו הצבאי בריאיון בחדשות 13: "היא לביאה ולוחמת, אני לא בטוח שזה הישג עיתונאי גדול לגרום לאשתי לבכות", אמר בריאיון להילה קורח, שישודר הערב במהדורה המרכזית של חדשות 13.

בתום הריאיון, אשת ראש הממשלה תועדה מתלוננת בפני יועציה על ריבוי השאלות של העיתונאית נריה קראוס על שרה נתניהו. יאיר לפיד הסביר, "היא באה לריאיון על הפאראלימפי, נושא שקרוב לליבה, ואז שאלו אותה המון שאלות על שרה נתניהו. ליהיא אף פעם לא אומרת מילה רעה על אף אחד, היא לא רצתה לפגוע באף אחד. שרה לא עשתה דבר רע לא לליהיא ולא לי, אז היא, עלו לה דמעות ויצאה, חזרה הביתה עוד עם דמעות בעיניים", סיפר.

יאיר וליהיא לפיד בפתח ביתם ברמת אביב ג'. אינסטגרם, צילום מסך
"היא לביאה ולוחמת". יאיר וליהיא לפיד/צילום מסך, אינסטגרם

על שירותו הצבאי אמר, "אני שירתתי במחנה, שלוש שנים בצה"ל. כל מי שרוצה לדעת מה עשיתי בצבא שייסע לארכיון במחנה, יסתכל מה עשיתי בצה"ל ואחרי זה עשיתי מילואים - שם פגשתי את אשתי". לפי תחקיר ישראל היום, לפיד מסר גרסאות שונות לאורך השנים לגבי שירותו הצבאי. לאחר פרסום התחקיר, בראיון ליונית לוי במסגרת "ועידת המשפיעים" של חדשות 12, סיפק לפיד גרסה חדשה, שסותרת גרסה רשמית שנמסרה מלשכתו רק כשבועיים לפני לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully