וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת ראש עיר מהצפון נעצרה בחשד לסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 13:39

אשת ראש העיר ושני קציני משטרה ותיקים לשעבר חשודים שאיימו על איש עסקים, שהחליט להתמודד מול ראש העיר המכהן, תיעדו אותו בנסיבות רומנטיות והפיצו את התמונות בין היתר לבכירי הליכוד. החקירה הסמויה התנהלה בלהב 433 במהלך החודשים האחרונים. צפויים מעצרים נוספים

בווידאו: תיעוד מעצר במשרד פרסום בצפון של חשודים בהונאת משקיעים/צילום: דוברות משטרת ישראל

אשת ראש עיר בצפון נעצרה היום (שני) בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים. לצדה נעצרו שני קציני משטרה ותיקים לשעבר וחשוד נוסף. בשעות הצהריים החשודה תובא בפני בית משפט השלום בחיפה, שם יבקשו את הארכת מעצרה. גם ראש העיר צפוי להיחקר בהמשך היום.

החקירה הסמויה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 במהלך החודשים האחרונים. לפי החשד, הארבעה איימו על איש העסקים שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו. איש העסקים היה אחד מתומכיו הגדולים של ראש העיר המכהן, עד שהחליט להתמודד מולו על ראשות העיר בבחירות בעוד כשנה. החשודים, שעובדים בחקירות פרטיות, עקבו אחר איש העסקים, תיעדו אותו בנסיבות רומנטיות ושלחו את התמונות בין היתר למירי רגב, ניר ברקת ואלי כהן.

הנסחט הוא בעל חברה גדולה לשירותי כוח אדם, נמצא כעת בחו"ל ושמע על ההתפתחות בפרשה בהפתעה. הבוקר, המשטרה חיפשה בבתי החשודים ובמשרדיהם וגבו עדויות. צפויים להיחקר מעורבים נוספים.

עורך הדין משה גלעד, שייצג בעבר את אחד מקציני המשטרה הבכירים שנעצרו הבוקר, מסר כי "מדובר בקצין משטרה רב תארים ורב זכויות, אני משוכנע שהוא לא קשור בשום דרך ואופן לפרשה או לכל עבירה אחרת".

עוד בוואלה!

סגן ראש עיריית ראשון לציון הוא החשוד בהברחת תיירת מאוקראינה לארץ

לכתבה המלאה
משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
משרדי להב 433, 15 במרץ 2021/שלומי גבאי

בשבוע שעבר סגן ראש עיריית ראשון לציון, מקסים בביצקי, נחקר בחשד להברחת תיירת מאוקראינה לישראל שלא כחוק. הוא נחקר ביום שישי בלהב 433, בחשד לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין, ושוחרר בתום חקירתו תחת תנאים מגבילים. התיירת הועברה למתקן למסורבי כניסה לארץ והיא תיחקר על ידי רשות האוכלוסין, כך שההליך הפלילי נגדה נסגר.

לפי החשד, הוא יזם את הפנייה אליה באמצעות רשת חברתית, והיא הוזמנה על ידו לכנס פיקטיבי שקשור לכאורה למצלמות אבטחה. בעקבות פנייתו, היא הגיעה מתאילנד לישראל. אמה שוהה גם היא בישראל באופן לא חוקי. בחקירתה טענה התיירת כי הגיעה לביקור קצר בישראל לפגוש קרובת משפחה. עוד טענה כי סגן ראש העיר פנה אליה והציע כי יישלח לה פנייה להצעת עבודה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully