וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית ראשון לציון הוא החשוד בהברחת תיירת מאוקראינה לארץ

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 12:17

מקסים בביצקי נחקר בחשד לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין, ושוחרר בתום חקירתו תחת תנאים מגבילים. מעצרה של התיירת הוארך עד היום, ולא ברור אם המשטרה תבקש את המשך מעצרה

מבנה עיריית ראשון לציון. 23 באוקטובר 2022. אביב הרץ, TPS
חשוד בהברחת תיירת. עיריית ראשון לציון/TPS, אביב הרץ

סגן ראש עיריית ראשון לציון, מקסים בביצקי, הוא החשוד בהברחת תיירת מאוקראינה לישראל שלא כחוק - כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום. הוא נחקר ביום שישי בלהב 433, בחשד לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין, ושוחרר בתום חקירתו תחת תנאים מגבילים.

היום הועברה התיירת למתקן למסורבי כניסה לארץ והיא תיחקר על ידי רשות האוכלוסין, כך שההליך הפלילי נגדה נסגר. בביצקי עדיין שוהה במעצר בית.

לפי החשד, הוא יזם את הפנייה אליה באמצעות רשת חברתית, והיא הוזמנה על ידו לכנס פיקטיבי שקשור לכאורה למצלמות אבטחה. בעקבות פנייתו, היא הגיעה מתאילנד לישראל. אמה שוהה גם היא בישראל באופן לא חוקי.

משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
שוחרר אחרי חקירתו. משרדי להב 433/שלומי גבאי

בחקירתה טענה התיירת כי הגיעה לביקור קצר בישראל לפגוש קרובת משפחה. עוד טענה כי סגן ראש העיר פנה אליה והציע כי יישלח לה פנייה להצעת עבודה בישראל. עם זאת, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצר התיירת עד היום. חקירת האירוע נמשכת.

עו"ד אלי מסטרמן, שמייצג את החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר בצעירה שהצליחה להימלט מהמלחמה באוקראינה. מוזר מאוד שהוחלט לשחרר למעצר בית את נבחר הציבור ואת הצעירה חסרת התמיכה שנאבקת לשרוד הוחלט לעצור עד ליום ראשון. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully