וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופץ מעל הגדר, צועק לעצור - ויורה: תיעוד המרדף אחר המחבל מירושלים

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 18:08

בסרטון נשמע השוטר צועק למחבל לעצור - ומייד לאחר מכן פותח במרדף אחריו. הוא קופץ מעל הגדר אל עבר מגרש בכדורגל תוך שאומר בקשר המשטרתי: "אני במרדף אחר החשוד". בהמשך, ירה איש כוחות הביטחון לעבר המפגע - שנפצע באורח בינוני. בפיגוע נפצע צעיר כבן 20 באורח קשה

בווידאו: זירת פיגוע הדקירה בירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תיעוד חדש שפורסם היום (ראשון) חושף את רגעי המרדף אחר המחבל מהפיגוע בירושלים - עד שנורה במגרש המשחקים. בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר נראה איש כוחות הביטחון רץ אחר החשוד, קופץ מעל הגדר - ויורה במפגע במגרש כדורגל לעיני ילדים ששהו במקום. עוד נשמע השוטר קורא בקשר: "אני במרדף אחר החשוד" וכן צועק לעבר המחבל - בטרם הפתיחה באש.

בפיגוע שאירע אמש ברחוב ששת הימים בעיר נפצע צעיר כבן 20 באורח קשה. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר להמשך קבלת טיפול רפואי. "מיד לאחר האירוע שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה עם חפץ בידו באזור שייח' ג'ראח", מסרה המשטרה. כשהבחין בשוטר, הוא נמלט לעבר מגרש כדורגל שבו שיחקו באותה שעה ילדים - ונורה במקום. "השוטר ביצע אחריו מרדף שבמהלכו החשוד הסתובב לכיוונו עם חפץ בידו. השוטר שחש סכנת חיים ביצע ירי וניטרל אותו", ציינו במשטרה.

מוחמד אבו קטאיש המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נורה במגרש כדורגל. מוחמד אבו קטאיש/אתר רשמי, מתוך טוויטר

השוטר שנטרל את המחבל סיפר כיצד התנהל האירוע. "לאחר שהתקבל הדיווח הגברתי את הסריקות באזור, וזיהיתי את החשוד על פי תיאור הלבוש שניתן. צעקתי לו שיעצור, הוא סירב והתקדם אליי, יריתי בו ואחרי זה הוא התחיל לרוץ עם החפץ החד ביד. קפצתי מעל חומה והתחלתי מרדף רגלי. הוא התחבא מאחורי פח וכשהגעתי לסמטה הוא חזר לכיוון שלי על מנת לתקוף, יריתי כדור אחד כדי לנטרל אותו", אמר.

תיעודים מהמקום הופצו ברשתות החברתיות ובהם נראה השוטר מכוון את נשקו לעבר המחבל המנוטרל כשברקע נשמעים קולות ילדים צועקים. "הילדים שיחקו במגרש תוך כדי אימון כשלפתע נכנס בחור. השוטר ביקש ממנו לעצור, הוא לא עצר ורץ בין המגרשים", סיפר לוואלה ג'עבר טלאל, מאמן קבוצת הכדורגל "בלוסקיי - שייח ג'ראח" שנכח במקום עם קבוצתו בזמן האירוע. "הילדים נבהלו וחלקם בכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully