וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של בראל שמואלי נדקר בבר שנפתח לזכרו: "המקום שבו אנחנו יושבים ונזכרים בו"

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 13:02

האב השכול יוסי ישב מחוץ לבר, כששכן הגיע למקום וביקש להנמיך את המוזיקה. האב נכנס פנימה וביקש שינמיכו, אך לפני שזה קרה התנפל עליו השכן: "תפס אותי בגרון מאחורה - ודקר. זה המקום היחיד שעושה לנו קצת טוב על הלב". האם שחזרה: "החברים מהיחידה של בראל הצילו אותו"

בווידאו: הקלטות אחרונות של בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

יוסי שמואלי אביו של חלל צה"ל בראל שמואלי נדקר בבר לזכרו של בנו על ידי שכן שביקש להנמיך את המוזיקה, ונפצע קל בידו. "היינו בבר שאחיו של בראל פתח לזכרו. זה המקום היחיד שאנחנו יושבים פה ועושה לנו קצת נחת, נזכרים בבראל", שחזר האב לוואלה.

"היה ערב מהנה, ב-22:45 בערך ישבתי בחוץ, ואז הגיע האדם הזה והחל לצעוק. נכנסתי כדי לבקש שינמיכו את המוסיקה, ואז הוא בא, תפס אותי בגרון מאחורה ונתן לי מכה ביד בסכין או במשהו", סיפר. "רק פה אנחנו יושבים ונזכרים בבראל, זה עושה לנו קצת טוב על הלב. אנחנו בעד שמירת החוק בכל צורה ובכל דרך, אנחנו נגד אלימות".

אביו של בראל חדריה שמואלי לאחר פציעתו. מתוך הפייסבוק של ניצה שמואלי, אתר רשמי
נפצע בידו מסכין. אביו של בראל חדריה שמואלי לאחר פציעתו/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של ניצה שמואלי
סמ"ר בראל חדריה שמואלי. באדיבות המשפחה
סמ"ר בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

אמו של בראל שמואל, ניצה, כתבה על המקרה בפייסבוק: "מי שמכיר את יוסי יודע שהוא אדם שרחוק מאוד מאלימות". לדבריה, חבריו של בנה מהיחידה הם שחילצו אותו מידי התוקף: "הם היו שם במקרה והצילו את יוסי מהידיים של האדם האלים, אחרת מי יודע איך זה היה נגמר".

בראל שמואלי, בן יחיד לאביו יוסי, היה לוחם ביחידה המסתערבים של מג"ב, נפל בגיל 21 באוגוסט בשנה שעברה, לאחר שמחבל ירה בו דרך גדר ההפרדה בגבול רצועת עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • שכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully